16 Reacties

2 maanden geleden

Bij ons is hij weg van deze ringen waar hij aan kan trekken en vasthouden

2 maanden geleden

Op Etsy gekocht. Verder doet het paardje het goed en knisperboekje van playgro met dieren staartjes ☺️

2 maanden geleden

Ook in andere kleuren! Lekker licht en goed vast te pakken al

2 maanden geleden

Dit is mijn zoontje zijn favoriet, ik hang het aan zijn speelmat zodat het hangt en speelt ermee door er naar te tikken telkens. Ook hang ik het aan zijn kinderwagen wanneer we op stap gaan.. 🥰

2 maanden geleden

Deze maar dan via temu besteld, vind mn zoontje helemaal geweldig

2 maanden geleden

En deze vind mn zoontje ook heel leuk. En die piraat die je op kan hangen

2 maanden geleden

Deze linten aan de babygym zijn favoriet

2 maanden geleden

En verder zijn deze een groot succes. Bijtring van havea. Knisperboekje met fruit (lekker felle kleuren) en een bijtring met Knisperdoekje eraan. Dat knisperen vind hij echt geweldig.

2 maanden geleden

Kalamari van Lamaze is hier favoriet en een gekleurde stoffen bal met lintjes en spiegel van Playgro

2 maanden geleden

Dank jullie wel allemaal ❤️

2 maanden geleden

Mijn dochter is helemaal gek van knisperboekjes, siliconen bijtbal en activiteitenkubus van Little Dutch.

2 maanden geleden

Hier zijn Freddie Vuurvlieg, een bijtbal, Sophie Giraf en bijtringen favoriet!

2 maanden geleden

Dit is onze laatste aanschaf en een groot succes! Hij pakt verder geen speentje, alleen om op te kauwen, dus toen deze gekocht.

2 maanden geleden

Reactie op Julia90

Ook in andere kleuren! Lekker licht en goed vast te pakken al
Deze vindt onze dochter ook leuk. En dingen die ze in haar mond kan stoppen 😅😂 Voelboekjes beginnen nu ook wat interesse te wekken

2 maanden geleden

Kapitein Calamari & Freddie de vuurvlieg zijn hier vanaf dag 1 écht een hit. Had wel verwacht dat ze het inmiddels saai zou vinden, maar elke dag met dr 2 matties is een feest 😂

2 maanden geleden

Reactie op tocaqq

Dit is mijn zoontje zijn favoriet, ik hang het aan zijn speelmat zodat het ...
Hier ook een favoriet! 🥰