16 Reacties

vorig jaar

Bij ons is hij weg van deze ringen waar hij aan kan trekken en vasthouden

vorig jaar

Op Etsy gekocht. Verder doet het paardje het goed en knisperboekje van playgro met dieren staartjes 鈽猴笍

vorig jaar

Ook in andere kleuren! Lekker licht en goed vast te pakken al

vorig jaar

Dit is mijn zoontje zijn favoriet, ik hang het aan zijn speelmat zodat het hangt en speelt ermee door er naar te tikken telkens. Ook hang ik het aan zijn kinderwagen wanneer we op stap gaan.. 馃グ

vorig jaar

Deze maar dan via temu besteld, vind mn zoontje helemaal geweldig

vorig jaar

En deze vind mn zoontje ook heel leuk. En die piraat die je op kan hangen

vorig jaar

Deze linten aan de babygym zijn favoriet

vorig jaar

En verder zijn deze een groot succes. Bijtring van havea. Knisperboekje met fruit (lekker felle kleuren) en een bijtring met Knisperdoekje eraan. Dat knisperen vind hij echt geweldig.

vorig jaar

Kalamari van Lamaze is hier favoriet en een gekleurde stoffen bal met lintjes en spiegel van Playgro

vorig jaar

Dank jullie wel allemaal 鉂わ笍

vorig jaar

Mijn dochter is helemaal gek van knisperboekjes, siliconen bijtbal en activiteitenkubus van Little Dutch.

vorig jaar

Hier zijn Freddie Vuurvlieg, een bijtbal, Sophie Giraf en bijtringen favoriet!

vorig jaar

Dit is onze laatste aanschaf en een groot succes! Hij pakt verder geen speentje, alleen om op te kauwen, dus toen deze gekocht.

vorig jaar

Reactie op Julia90

Ook in andere kleuren! Lekker licht en goed vast te pakken al
Deze vindt onze dochter ook leuk. En dingen die ze in haar mond kan stoppen 馃槄馃槀 Voelboekjes beginnen nu ook wat interesse te wekken

vorig jaar

Kapitein Calamari & Freddie de vuurvlieg zijn hier vanaf dag 1 茅cht een hit. Had wel verwacht dat ze het inmiddels saai zou vinden, maar elke dag met dr 2 matties is een feest 馃槀

vorig jaar

Reactie op tocaqq

Dit is mijn zoontje zijn favoriet, ik hang het aan zijn speelmat zodat het ...
Hier ook een favoriet! 馃グ