5 Reacties

2 maanden geleden

Heey lieve mama, je doet het goed! Als ze KMA heeft helpt geitenmelk niet helaas. Ik zou ook echt naar je huisarts gaan en vragen stellen. Wij hadden dit ook, meneer had heel veel krampjes en buikpijn en ook nog obstipatie. Uiteindelijk naar veel komen en weggestuurd worden naar de kinderarts gemogen. Zij gaf ons wel gelijk en hielp meteen. Ook worden we nu gevolgd en kunnen we ze daar vragen blijven stellen.

2 maanden geleden

Je doet het zeker goed! Je kindje voelt zich bij jou vertrouwd en laat dus alle emotie zien. Ik zou toch proberen of je langs de kinderarts in het ziekenhuis mag. Wij hebben ook een kindje met kma.

2 maanden geleden

Lieve mama je doet het fantastisch. Je kindje voelt zich zo op het gemak bij jou dat het alle emoties durft te laten zien en te laten gaan. Heel moeilijk en zwaar voor jou, maar heel knap van jullie beide. Onze eerste was ook een huilbaby dus ik weet hoe zwaar het is! Mocht je kindje toch kma hebben dan is geitenmelk geen goed alternatief. Je zou dan Pepti of Nutramigen kunnen proberen maar doe dit wel in overleg met het cb of een kinderarts. Want als deze onvoldoende werken zou je nog naar Neocate kunnen uitwijken maar daar kun je zelf lastig aan komen. Hier 2 kindjes met kma dus ken de onrust die dat met zich mee gaat brengen. Ga zo door lieve mama en volg je gevoel. Je doet het fantastisch 🙏🏻

2 maanden geleden

Lieve mama, je doet het onzettend goed. En heel herkenbaar. Met 5 maanden komen ze in een sprong terecht. En een geruststelling mijn jongste slaapt ook veel beter op de opvang dan hier thuis haha. 😅 Geen idee. Me oudste dochter had dat ook. Misschien toch even naar de huisarts gaan?. Onze jongste dochter had gelukkig wel baat bij de osteopaat. Maar misschien is er bij jou kindje meer aan de hand.

2 maanden geleden

Hoi lieve mama, Je doet het super goed!! Hier helaas hetzelfde verhaal dus zeker herkenning maar tot op heden geen oplossing.. het is super pittig en je wil je kindje zo graag helpen. Je bent niet alleen! ❤️ Ons meisje huilt ook enorm veel en nogsteeds. Ze heeft er goede dagen tussen zitten en slechte. Hopelijk kan je bij de huisarts terecht en willen ze iets voor je betekenen! 😘