10 Reacties

4 maanden geleden

Mijn eerste vond de draagzak vreselijk en mijn tweede is er ook geen groot fan van. Nu bij de tweede een draagdoek gekregen die ik zelf moet knopen en daar woont ze ongeveer in😂. Dus dat is te proberen? Ik heb er 1 van Garden Baby, die is iets van 30 euro. Als dat financieel mogelijk is, is dat een goeie optie om te proberen denk ik. Mijn eerste vond de draagzak pas fijn toen ze haar hoofd omhoog kon houden

4 maanden geleden

Reactie op Annick33

Mijn eerste vond de draagzak vreselijk en mijn tweede is er ook geen groot ...
Die van stokke moet je ook zelf knopen het is een combinatie van zak/doek

4 maanden geleden

Zit ze er wel goed in? Veel mensen dragen helaas verkeerd. Heb je een draagconsult gehad?

4 maanden geleden

Reactie op Wensvoornr2

Zit ze er wel goed in? Veel mensen dragen helaas verkeerd. Heb je een draag ...
Ik heb hm gepast in de winkel met een medewerker erbij, ik doe nu niks anders dus mij lijkt dat dat goed zit.

4 maanden geleden

Hee lieve mama, mijn baby vind de draagzak en draagdoek ook beide helemaal niks. Meerdere pogingen gedaan en inderdaad als ik beweeg is het voor 10 min prima. Daarna gaat hij zo hard huilen en met zijn hoofdje een soort van bonken op mijn borst. Hij lijkt het niks te vinden dat hij zich niet zo vrij kan bewegen

4 maanden geleden

Reactie op Silke2024

Ik heb hm gepast in de winkel met een medewerker erbij, ik doe nu niks ande ...
De medewerkers van de winkel zijn helaas geen draagconsulenten. Die zijn er om te verkopen ;-). Als je graag wil dragen, raad ik je een draagconsult aan. Dan weet je zeker dat ze goed zit. Misschien vindt ze het wel heerlijk! Sommige kindjes vinden het niks hoor, dat kan ook natuurlijk. Maar mijn jongste vindt het heel fijn

4 maanden geleden

Hier helpt het als ik in het begin even flink beweeg (rondjes in of om het huis, trappen op etc,) na een paar minuten valt ze dan in slaap en hoef ik niet meer te bewegen. Zitten is niet altijd mogelijk, maar als ik zit hoeft ze ook niet in de draagdoek 🙃

4 maanden geleden

Reactie op Wensvoornr2

De medewerkers van de winkel zijn helaas geen draagconsulenten. Die zijn er ...
Mee eens. Onze kleine schreeuwde moord en brand in de Tula die we hadden. Nu hebben we via een consulente een Hopperdiz aangeschaft en hij vindt het geweldig. Onze zoon wilt gewoon kunnen kijken en daarmee was het hele probleem verholpen. De consulente zag dit al bij binnenkomst aan hem.

4 maanden geleden

Reactie op LauraLau

Hier helpt het als ik in het begin even flink beweeg (rondjes in of om het ...
Dit werkt hier ook. Eerst is het altijd 5 minuten krijsen, maar dan even veel rondlopen en troosten met speentje en klopjes op haar billen en dan valt ze in slaap en kan ik doen wat ik wil.

4 maanden geleden

Er zijn kinderen (niet veel, maar ze zijn er!) die een draagzak gewoon echt niet fijn vinden. Ik heb een ergobaby van onze dochter (2jr) nog, die ze heerlijk vond en onze zoon nu wil alleen maar in een doek! 🤷🏼‍♀️