7 Reacties
3 maanden geleden
Ik zou hier INTENS van genieten als ik jou was. Was een luxe en wat zal jij je relaxt en uitgerust voelen als moeder. Geniet!
3 maanden geleden
Ik volg even want wij hebben precies hetzelfde! Vooral de avonden zijn de laatste dagen drama. Nou is ons zoontje bijna 4 maanden en volgens mij is er dan ook sprake van een slaap regressie.
3 maanden geleden
Wat heerlijk de nachten zeg! Bij ons komt die nog 1 keer vaak, al heeft hij toevallig vannacht doorgeslapen haha.
Wij houden ons wel iets meer aan een schema. Dus idd sochtwnds na 1,5 uur wakker laat ik hem een uurtje slapen, dan is die kleine 2 uur wakker en leg ik hem in bed weg voor zn lange slaap. Hier pakt die wel echt 2-2,5 uur dan. Je kan het een x proberen en kijken wat er gebeurd. Niet geschoten is altijd mis. En als t alsnog drama is weer terug naar zn lange slaap in de ochtend.
3 maanden geleden
Dit is echt precies hoe onze dochter ook sliep! Heel lang sliep ze van 22-0530 dan een fles en dan weer van 06-0930 fles erin en weer van 10-11/11:30 echt helemaal top vanaf week 6 al maaaaaaar idd de hele dag heel erg ruk met slapen, echt een strijd omdat ik ook keek naar wakker tijd etc. Maakte me ook soms echt een beetje zorgen, achteraf had ik dat echt niet moeten doen.
Nu veranderd haar slaap sinds afgelopen week van tussen 22/23-09 ongeveer, echt een hele goede nacht dus ook echt heerlijk! Hierna flesje en dan is ze wel wat langer wakker dan daarvoor hoor. Ik kijk niet meer naar haar wakker tijd, ze valt op het moment overdag uit zichzelf in slaap! Blijkbaar is dit voor haar hoe het goed is. Prima!
Als ik jou was (en je overdag geen haast heb of ergens moet zijn en dochter dus gewoon lekker kan chillen waar en wanneer zij dat fijn vind) zou ik het lekker op z'n beloop laten.
3 maanden geleden
Ik moet ook zeggen dat ik heel lang vrij nog ben, en geen schema's volg of probeer te volgen omdat ik van mening ben dat zij genoeg slaapt en dit zelf dus heel goed aangeeft wanneer zij die slaap nodig heeft en ik ook niet elke dag op precies hetzelfde tijdstip een bepaalde hoeveelheid eet of in slaap val. Ieder z'n ding! Hoop dat je er wat aan hebt.