5 Reacties

3 maanden geleden

Wipstoel op haar kamer zetten? En lekker laten? Als ze snachts goed slaapt in eigen bed zou ik het lekker zo laten. Komt vanzelf wel overdag. Mijn dochter slaapt alle dutjes in de cosleeper boven maar is ook maar max 45 minuten. Hoort bij de leeftijd😅

3 maanden geleden

Jeetje wat slaapt ze goed ‘s nachts zeg. Hier nog elke 2-3 uur een voeding de hele avond en nacht door. Ik zou hier voor tekenen als ze dan in de wipstoel wil slapen. Hoewel te veel niet goed voor haar ruggetje schijnt te zijn. Maar is vast weer n fase. Succes!

3 maanden geleden

Herkenbaar, hier ook een baby die in de nacht van 22:00 tot 7:00 probleemloos in z’n eigen bedje ligt, maar overdag keihard gillen als ik alleen al een stap richting z’n bed zet. Geen oplossing voor je helaas. Maar je bent niet alleen!

3 maanden geleden

Reactie op Monique.86

Jeetje wat slaapt ze goed ‘s nachts zeg. Hier nog elke 2-3 uur een voeding ...
Ze komt meestal ook wel een aantal keer wakker hoor tussen die tijden 🙈maar gelukkig wel meestal opgelost met haar speentje. Ik maak me inderdaad zorgen om haar ruggetje… hoop dat de fase snel over is 🤪

3 maanden geleden

Het komt vanzelf! Hier hadden we ineens ritme toen ik het los liet. Ik was zo gefrustreerd, sliep alleen in de draagzak. Let goed op de slaapsignalen van je kindje en dan met ritueeltje wegleggen in bed.dat werkte hier.