9 Reacties

vorig jaar

Bij mij gebeurde dat ook, ik had de dop te strak gefraaid

vorig jaar

Ik zie dus net ook, dat dat te maken kan hebben met het rubbertje wat onderin de fles zit. Hier zit bij het tutje een gaatje. Deze kan dicht gaan zitten waardoor je kindje de speen platzuigd

vorig jaar

Reactie op Noa19

Bij mij gebeurde dat ook, ik had de dop te strak gefraaid
Dank voor je reactie! Ik ga het bij de volgende voeding proberen losser te draaien! Wel even oppassen dat het er niet uitlekt dan 😅

vorig jaar

Reactie op Noa19

Ik zie dus net ook, dat dat te maken kan hebben met het rubbertje wat onder ...
O dat klinkt ook wel logisch! Ik zit net de fles te bekijken, maar dat is een heel klein sneetje. Dan bedoelen ze dat daar melk tussen gaat zitten of zo? Bij mij zit hij namelijk “dicht” gewoon omdat het zo’n fijn sneetje is, het is niet een open gaatje of zo, maar er zit geen vuil tussen. Is hij dan dicht of open? 😅

vorig jaar

Reactie op Katootje17

O dat klinkt ook wel logisch! Ik zit net de fles te bekijken, maar dat is e ...
Ja als je er een keer in knijpt moet die als het goed is open zijn. Kan zijn dat door schoonmaken of door uitkoken dat die dicht plakt

vorig jaar

Reactie op Noa19

Ja als je er een keer in knijpt moet die als het goed is open zijn. Kan zij ...
Ah oké! Nou heb alle tutjes opengeknepen en ben benieuwd naar de volgende voeding! 🤞🏻

vorig jaar

Goh wat fijn om te lezen. Ik dacht al dat wij iets verkeerd deden. Onze twee dames gaan grotere flessen drinken en dat past niet in de kleine dr Brown fles. Dus heb twee difrax flessen gekocht. Bij ons gingen ook beide spenen plat. Heel vervelend als ik alleen met de ben. Kan niet continue beiden in de armen voeden.

vorig jaar

Reactie op Noa19

Ja als je er een keer in knijpt moet die als het goed is open zijn. Kan zij ...
Bedankt voor deze tip! Nu gaat het goed met de flessen bij onze dochters.