163 Reacties

2 jaar geleden

Ik had ook geen flesje van Philips in de blije doos

2 jaar geleden

Bij mij zat er wel een flesje van Philips in!

2 jaar geleden

Ik wel een flesje van philips

2 jaar geleden

Ik had ook geen flesje van Avent, wel een setje borstcompressen. Blijkbaar zit in de ene doos het één en in de andere doos het ander… lees ik net hier: https://deblijedoos.nl/wat-zit-er-in-de-blije-doos Dus waarschijnlijk heb je de borstcompressen gekregen?

2 jaar geleden

Vind ik overigens wel jammer, want het flesje heb je in mijn mening meer aan. Die compressen gebruik je 1 keer en dan gooi je ze weg 🤪🙈

2 jaar geleden

Heb wel het flesje van avent erin met speenmaat nummer 2.

2 jaar geleden

Ik had ook geen flesje😩

2 jaar geleden

Bij mij zat er een wel een flesje in! Je kan nog een gratis rompertje aanvragen bij zeeman. ☺️

2 jaar geleden

Ik had ook geen flesje. En ook geen sudocreme terwijl ik die wel bij anderen zag… nog meer mensen die die niet hadden? Had contact opgenomen met prenatal en moet dan terug naar het filiaal om te vragen wat ze ermee kunnen.. maarja.

2 jaar geleden

Ik krijg het niet voor elkaar om bij de Kruidvat die box te bestellen? Nadat ik de vraag krijg of je al bevallen bent of niet, kom ik niet meer verder. Herkennen meer dit?

2 jaar geleden

Reactie op Kaneelijs

Ik krijg het niet voor elkaar om bij de Kruidvat die box te bestellen? Nada ...
Die kon je echt pas last minute krijgen ofzo. Echt een hele stomme regeling vond ik. Een meid in de winkel zei het. Ik vond de babypark best wel tegen vallen trouwens voor de waarde van 80 euro. Ze bedoelen gewoon hier; een bon van 50 euro als je een kamer koopt van minimaal 750 euro. Heb ik niks aan met een 2e😅😅

2 jaar geleden

Reactie op Clair1988

Die kon je echt pas last minute krijgen ofzo. Echt een hele stomme regeling ...
Dit dacht ik precies ook ik heb de bon weg gegeven 😅

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap had de babydump echt een leuke box maar deze x viel het echt tegen. Zo jammer!

2 jaar geleden

Reactie op Kaneelijs

Ik had dat ook, dan ineens stopt het scherm. Een dag later had ik een mail. U kunt de tas ophalen. Bij mij is het gelukt.

2 jaar geleden

Rompertje van zeeman is leuk. Bij veel supermarkten kun je nog wat ophalen, maar dat meestal na de bevalling.

2 jaar geleden

Hier wel het flesje, maar geen sudocreme.

2 jaar geleden

Reactie op Kaneelijs

Als je een pasje hebt kan je daar inloggen en zie je daar gewoon de producten die je gratis kan ophalen.

2 jaar geleden

Reactie op Fientje94

Ik had ook geen flesje. En ook geen sudocreme terwijl ik die wel bij andere ...
Ook geen flesje en geen sudocreme

2 jaar geleden

Reactie op TD01

Ook geen flesje en geen sudocreme
Hier ook geen flesje en sudocreme… Wel Nijntje rammelaar, sokjes, speentje, flesje Spa water en een potje met fruithap.

2 jaar geleden

Ik zou die van de kruidvat zeker blijven proberen. Op dit moment is er een storing en raden ze aan om het morgen te proberen. Maar de inhoud valt zeker niet tegen!