8 Reacties

3 maanden geleden

Wij gebruiken de luvion essential connect crib en erg tevreden mee, vooral met het bereik en de kwaliteit van het beeld op de telefoon.

3 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/tp-link-tapo-c200-beveiligingscamera-voor-binnen-1080p-pan-tilt-home-security-wi-fi-wit/9200000121272802/?Referrer=ADVNLPPcef727000a599b6900532d62f9680006502&utm_source=6502&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl

3 maanden geleden

Phillips Avent Connected, erg tevreden mee mag ook wel voor dat geld maar heel fijn ding zowel op de app als op het beeldschermpje

3 maanden geleden

Ik heb ook een Philips avent, ik ben er niet zo blij mee 😂. De app werkt wel goed! Maar zo vaak geen verbinding, slechte batterij

3 maanden geleden

Wij hebben een Eufy camera, is niet specifiek een babyfoon maar werkt super fijn, ook op 4G, hij heeft ook een goede huildetectie, dan krijg je een melding op je telefoon

3 maanden geleden

Ik heb de lollipop tweedehands gekocht. Heel fijn ding maar heb geen ervaring met andere natuurlijk. Wat ik fijn vindt is dat het op 5G ook werkt en je dus prima even naar buiten kan (mits je baby goed slaapt natuurlijk). Mijn broer gaat zelfs wel eens om de hoek uit eten met de lollipop aan. Wat ik minder fijn vind is dat het op je mobiel móét. Dus geen extra schermpje. Hierdoor is je mobiel altijd een soort van ‘bezet’ (tenzij je minder vaak checkt natuurlijk). Ik zou het voor die nieuwprijs niet kopen denk ik. Ik snap niet helemaal waarom het zo duur is maar ik ben er wel blij mee.

3 maanden geleden

Reactie op 95jill

Wij hebben een Eufy camera, is niet specifiek een babyfoon maar werkt super ...
Deze hebben wij ook voor beide kinderen. Werkt heel fijn.

3 maanden geleden

Wij hebben deze. Heel erg fijn!!