10 Reacties

3 maanden geleden

Wij gebruiken een staafmixer om hapjes te pureren

3 maanden geleden

Wij hebben de philips avent hapjesmaker. Deze lenen we van mijn schoonbroer. Bij de eerste ook geleend en toen heb ik die echt zoveel gebruikt tot de 1 jaar ongeveer. Ik vond het dus echt een fijn apparaat en we lenen hem nu weer. Maar ik weet niet of ik er zelf zoveel geld aan had uitgegeven. Ik hoor ook van veel mensen om me heen dat ze hem maar een aantal weken gebruikt hebben oid

3 maanden geleden

Wij hebben een nutribullet, is vaak wel ergens goedkoop in de aanbieding echt een top ding

3 maanden geleden

Bij nr1 kookte ik 1x per week en maakte ik het fijn met staafmixer. Dan in van die Avent bakjes en hup de vriezer in. Dus zo kan het ook. Nu bij nr2 hebben we wel zo’n hapjes stomer/blender. Maar nog niet gebruikt! Lijkt me handig, nu mijn man altijd het koken doet. Ik zal nog steeds wel eens maaltjes koken. Want op de opvang mag ik ook hapjes meegeven.

3 maanden geleden

Reactie op bubble2024

Bij nr1 kookte ik 1x per week en maakte ik het fijn met staafmixer. Dan in ...
Ik maakte inderdaad ook grote voorraden van iets en vroor het in! Heel erg handig

3 maanden geleden

Ik gebruikte bij de eerste een staafmixer. Al vrij snel konden we het al minder glad aanbieden (rond 5 maanden), dan kookte ik de groente etc en prakte ik het met een vork. Vanaf 8 maanden at onze, toen nog tandenloze baby, het meeste al met de pot mee. Persoonlijk heb ik een keukenmachine/hapjesmaker dan ook nooit gemist.

3 maanden geleden

Ik heb een stoommachine met 3 verdiepingen (ooit gekregen, dus weet niet hoe duur het is) daar gooi ik groenten in die ik met een staafmixer pureer. Daarna invriezen.

3 maanden geleden

De soepmaker van Domo! Maakt warm en pureert tegelijk en je kan zelf kiezen hoe smooth je het wil hebben

3 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Wij hebben de philips avent hapjesmaker. Deze lenen we van mijn schoonbroer ...
Wij hebben deze ook en ik vind het geweldig! Het stoomt én pureert. Vanaf de eerste hapjes tot aan hele maaltijden heb ik het gebruikt. Toen ze met de pot mee ging eten nog steeds af en toe om wat grover eten iets fijner te maken

3 maanden geleden

Ik gebruik gewoon een blunder en staafmixer. Zeker omdat we in het begin echt nog apart voor haar koken en eten gaan klaarmaken, dan maak ik ook grote hoeveelheden in 1 keer en lukt dat met een blender of staafmixer goed. Overigens at mijn zoontje, nu 2, deze zelf gemaakte hapjes niet, vond hij op de een of andere manier niet lekker, en alleen maar potjes. Voor je een duur apparaat gaat aanschaffen zou ik dat even proberen te checken haha.