40 Reacties Nieuwste boven Oeh leuk! Heb deze ook meteen even aangevraagd.
Reactie op Carapetita Huh, kan dat zomaar? 🥹
Ja dat kan zeker, als je googled naar ‘Babypark cadeautasje’ zie je het gelijk staan
Super leuk! Maar dichtstbijzijnde babypark voor mij is 53 km verderop 😅
Wel echt leuke kleuren zeg!
Goede tip! Ga hem ook aanvragen 😁
Wat een leuke tip! Ik heb hem net ook aangevraagd. Nog meer leuke tips voor cadeautjes naast de blije doos van Prenatal?
Wat een leuke tip! Ik heb hem net ook aangevraagd. Nog meer leuke tips voor ...
Op de site van de Zeeman kan je ook een gratis rompertje aanvragen.
Etos, kruidvat en babydump zijn ook prima.
Moet je voor die cadeauboxen een bepaald aantal weken zwanger zijn?
Echt heel leuk dat ze dat doen. Ga ik zeker nog achteraan!
Reactie op Mama 2 Be Moet je voor die cadeauboxen een bepaald aantal weken zwanger zijn?
Echt h ...
Ik ben vandaag 6 weken en heb gister de blije doos opgehaald bij de Prenatal hahah. Misschien beetje vroeg maar ben gewoon zo enthousiast 😂🙈
Reactie op Bambi0912 Op de site van de Zeeman kan je ook een gratis rompertje aanvragen.
Als je meerdere e-mails hebt, kan je er ook meer aanvragen haha. Heb mijne en die van mijn vriend gedaan. Wel beide even op een ander moment ophalen haha 🙈
Babydump kun je ook een gratis doos ophalen! Ik heb hem alvast aangevraagd, 3 maanden de tijd om hem op te halen
Reactie op HinkeJ Etos, kruidvat en babydump zijn ook prima.
Ik las op de etos site dat hun babypakket niet meer aan te vragen is...
Reactie op m4rit- Ik ben vandaag 6 weken en heb gister de blije doos opgehaald bij de Prenata ...
Ik heb hem ook al opgehaald 🫣 Super leuk!
Ondertussen ook al de blije doos opgehaald. Zo leuk om het uit te pakken. Ik heb ook de Kruidvat cadeautas aangevraagd, maar nog geen groen licht gehad. Duurt dat bij jullie ook zo lang?🙈
Reactie op marleenhx Ik las op de etos site dat hun babypakket niet meer aan te vragen is...
Oh, das jammer
Dit is van babydump!
Oh die van babydump en babypark kende ik allebei niet, wat leuk!
Ik ben heel benieuwd wat er in de blije doos van prenatal zit. Iemand een tipje van de sluier?☺️