7 Reacties
3 maanden geleden
Onze kleine doet dit al zeker een maand. Ze woog laatst 4,6 kg dus was toen nog kleiner. Ze zit er goed in, zakt niet onderuit omdat het bad inzetje een fijne vorm heeft. Ze zit er natuurlijk wel altijd onder toezicht van ons in, maar op die manier kan ze gewoon mee in bad met grote broer van net 2.
3 maanden geleden
Wij hebben nooit het badje zelf gebruikt, beide kids gingen met mij mee onder de douche of mee in bad. Nu de jongste wat sterker/groter wordt (5,5kg) is het handig om hem samen met zijn bijna 2 jarige zus in bad te doen. Hiervoor heb ik nu al een aantal keer het bad inzetje gebruikt. Werkt top! Wel altijd met toezicht natuurlijk, maar hij ligt er heerlijk in te spetteren
3 maanden geleden
Ik ben het badzitje gaan gebruiken met bijna 2 maanden. Eigenlijk toen ik merkte dat ze te lang werd voor het dragen op de pols en ook te zwaar. Ik leg hier 2 hydrofiele doeken in zodat ze iets hoger zit en minder snel onderuit glijdt. Werkt hier prima. Ze vindt badderen nu zelfs veel fijner!
3 maanden geleden
Ik begreep van mijn kraamzorg dat het badinzet vanaf 6 weken gebruikt mag worden
3 maanden geleden
Reactie op Deminoof
Hee dames, kan iemand mij een linkje sturen van een fijne bad inzet? Dit is ...
Ik vind deze heel fijn, in combinatie met het stokke flexi badje :
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/badzitje-stokker-flexi-bathr-newborn-support?channable=03c3a669640035333134bd&srsltid=AfmBOoprtlqWGzSP6_rh6C12QLTiDUPUoikCG4HcXG4LQmqwwBbaNj758dQ&gclid=CjwKCAjw74e1BhBnEiwAbqOAjOhGMutU65X7EmKtkNXgAuiQOrbpBPb80U5pD_j1usDMSBz1rKTzqBoC7AYQAvD_BwE