14 Reacties

één maand geleden

Wij hebben een stokke flexibad. Die heb je ook in xl, dus kan een poosje mee!

één maand geleden

Deze hebben wij voor mijn oudste. Kunnen ze in als ze kunnen zitten. Heel fijn voor in de douchecabine!

één maand geleden

Reactie op sanne2189

Wij hebben een stokke flexibad. Die heb je ook in xl, dus kan een poosje me ...
Jaa hier ook! Ideaal! Mijn zoontje is nu 73cm en kan er nog net plat in liggen met alleen een klein laagje water. Je zou ook en dichte wasmand kunnen overwegen voor in de douche. Zo heeft ons zoontje deze zomer gespetterd bij opi en omi met 35bgraden😅

één maand geleden

Hier ook een flexibad voor straks. Voor nu zet ik het badje op de vloer en laat haar daar (met steun) in zitten. Zelf erbij zitten op de grond en spetteren maar

één maand geleden

Ik heb heel lang het babybadje in de douche gezet 😊

één maand geleden

Ik heb een flexibele wasmand van de action werkt top en is groot zat! Oudere kindjes kunnen er ook in 😊

één maand geleden

Onze zoon groeide zo snel uit zijn badje maar kon nog niet zitten. Dus gebruiken we dit Decathlon zwembadje in de douchecabine! Deze kan je ook nog gebruiken in de zomer als je kindje al groter is. Beetje gekke oplossing maar wij zijn er super blij mee.

één maand geleden

Zoek even op topic 'groter bad' van ongeveer 2 maanden geleden. Staan ook goede tips in

één maand geleden

Wij gebruiken ons babybadje nog steeds voor onze dochter die net 3 is haha. Ze kunnen er echt langer in dan je denkt. Deze fase is even lastig, maar als het rechtop zitten dalijk goed gaat kun je haar laten zitten in bad en dan kunnen ze er lang in. Mn dochter is er ondertussen wel echt bijna te groot voor, maar het kan nog wel en ook met het gewicht haha

één maand geleden

En als aanvulling, wij hebben het bad op de standaard gewoon in de douchekabine staan als ze in bad gaan. Kunnen we ze ook meteen met de douchekop goed wassen

één maand geleden

Wij hebben sinds kort de chicco bubble! Echt een fantastische uitvinding. Kan in lig en zit stand! Ik doe er nu nog wel een hydrofiele doek in, anders glibbert het een beetje😂 https://www.bol.com/nl/nl/p/chicco-bad-douche-bubble-nest-cool-grey/9200000130093380/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-145290689167-S-1773044637059-9200000130093380&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMqGa4gBS-zyFWG6cXuACKvA&gclid=EAIaIQobChMI86TgpJz6iAMVgIhoCR1v8zTwEAQYASABEgLGvvD_BwE

één maand geleden

Reactie op Nina1992

Wij hebben sinds kort de chicco bubble! Echt een fantastische uitvinding. K ...
Deze heb ik ook net gescoord. 👍 maar niet echt een “bad” onder de douche. Maar wel super fijn!

één maand geleden

Gewoon het babybadje. Als je kindje kan zitten is er ruimte zat. Wij hebben wel een bad, maar ik zette zo'n badzitje in het babybadje. Scheelde water en dr speeltjes bleven dichtbij

één maand geleden

Misschien kan het babybadje (eventueel zonder standaard) ook wel als ze rechtop kan zitten :)