14 Reacties
één maand geleden
Reactie op sanne2189
Wij hebben een stokke flexibad. Die heb je ook in xl, dus kan een poosje me ...
Jaa hier ook! Ideaal! Mijn zoontje is nu 73cm en kan er nog net plat in liggen met alleen een klein laagje water.
Je zou ook en dichte wasmand kunnen overwegen voor in de douche. Zo heeft ons zoontje deze zomer gespetterd bij opi en omi met 35bgraden😅
één maand geleden
Hier ook een flexibad voor straks. Voor nu zet ik het badje op de vloer en laat haar daar (met steun) in zitten. Zelf erbij zitten op de grond en spetteren maar
één maand geleden
Wij gebruiken ons babybadje nog steeds voor onze dochter die net 3 is haha. Ze kunnen er echt langer in dan je denkt. Deze fase is even lastig, maar als het rechtop zitten dalijk goed gaat kun je haar laten zitten in bad en dan kunnen ze er lang in. Mn dochter is er ondertussen wel echt bijna te groot voor, maar het kan nog wel en ook met het gewicht haha
één maand geleden
En als aanvulling, wij hebben het bad op de standaard gewoon in de douchekabine staan als ze in bad gaan. Kunnen we ze ook meteen met de douchekop goed wassen
één maand geleden
Wij hebben sinds kort de chicco bubble! Echt een fantastische uitvinding. Kan in lig en zit stand! Ik doe er nu nog wel een hydrofiele doek in, anders glibbert het een beetje😂
https://www.bol.com/nl/nl/p/chicco-bad-douche-bubble-nest-cool-grey/9200000130093380/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-145290689167-S-1773044637059-9200000130093380&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMqGa4gBS-zyFWG6cXuACKvA&gclid=EAIaIQobChMI86TgpJz6iAMVgIhoCR1v8zTwEAQYASABEgLGvvD_BwE
één maand geleden
Reactie op Nina1992
Wij hebben sinds kort de chicco bubble! Echt een fantastische uitvinding. K ...
Deze heb ik ook net gescoord. 👍 maar niet echt een “bad” onder de douche. Maar wel super fijn!