6 Reacties

4 maanden geleden

Dus je vraagt een financiële bijdrage met als doel 1 van de duurdere bakfietsen? Misschien eens kijken naar de wat goedkopere varianten met 3 wielen. 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Dus je vraagt een financiële bijdrage met als doel 1 van de duurdere bakfie ...
Als het lukt is dat het doel, maar lukt het niet dan zoek ik opties voor goedkopere varianten maar dan wel met 2 wielen, want ik vind die met 3 wielen niet prettig 😀

4 maanden geleden

Denk dat er wel meer een bakfiets willen..je kan toch geen donatie vragen... Sparen lijkt me een beter idee 😐

4 maanden geleden

Even serieus, dit kan toch geen serieuze topic zijn? Een gowfund me is voor mensen die het verrot hard nodig hebben. Niet voor een luxe probleem. Sparen en heel hard werken. Moet ik ook. Net als vele anderen. Maar een gowfund voor de zo ongeveer duurste bakfiets die er is? Vind dit echt belachelijk. Dat men dit durft. Ontzettend veel kids in nl die geen fatsoenlijke boterham krijgen en hier moet een bakfiets worden gegeven🤷‍♀️🤷‍♀️

4 maanden geleden

Leuk bedacht, maar hier heb ik ook geen goed gevoel over. Je kunt ook een bakfiets zonder ondersteuning en tweedehands kopen. Ook milieuvriendelijk en veilig. En hopelijk wel binnen budget.

4 maanden geleden

Hoi Linda, Helaas is het plaatsen van crowdfundingsacties niet toegestaan op ons forum. Ik heb daarom het linkje weggehaald en zal dit topic sluiten. Succes met de zoektocht naar een goede fiets! Liefs, Roos