19 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou voor Barcelona gaan. Ik vind de stad sowieso veel leuker (meer te doen/zien) en heb in Marokko vaak last gehad van mijn buik (ondanks dat we goed opletten op wat we eten en drinken). Dat laatste zou ik in mijn zwangerschap niet zo fijn vinden. Maar allebei zijn leuke opties denk ik, doe vooral wat goed voelt!
2 jaar geleden
Ik zou doen waar jij je op je gemak bij voelt. En anders misschien een andere Spaanse stad als 3e optie, bijvoorbeeld Valencia?
2 jaar geleden
Wij zijn in Marrakesh geweest. Hartstikke leuk maar ook hartstikke ziek geweest daar allebei, ondanks dat we in “dure” restaurants gegeten hebben. Ik zou dat zelf niet gewild hebben als ik zwanger was. Ook de aandacht van de mannen daar vond ik persoonlijk niet prettig. Geen idee hoe dat was geweest als ik zwanger was overigens maar dan nog.
Doe uiteindelijk waar je je zelf prettig bij voelt uiteraard!
2 jaar geleden
Wij gaan ook naar marrakech. Ik ben dan 29/30 weken. Maar ik ben er wel al vaker geweest. Als je gaat om te chillen zou ik Mövenpick hotel pakken. Je kan daar van alles doen om te ontspannen. Als je echt gaat om te sightseeing zou ik dat misschien niet doen. Ik had gewoon echt behoefte aan lekker zon en zwemmen, vandaar de keuze!
2 jaar geleden
Of je gaat naar Malaga ofzo, wat zuidelijker en dus warmer. Er was ooit een verhaal van een meid die in Egypte was bevallen ofzo die er maar niet vandaan kwam met een baby. Spanje is dan toch EU-land, ook voor andere medische zaken.
En ik lees iemand over ziek worden, ook dat zou voor mij veiliger voelen in Spanje.
Marrakesh is wel hartstikke leuk overigens, dus zeker op je lijstje houden!
2 jaar geleden
Ik zou marrakesh denk ik laten voor een ander moment. Als je zwanger bent is het gevoelsmatig sws veel warmer dan dat het daadwerkelijk is, dus ik weet niet hoe je daarop gaat?
2 jaar geleden
Ik vond Marrakech echt niks en zou ook niet terug gaan. De mannen, de geur overal en ben 1,5 week heel erg ziek geweest. Wat ik overigens nog nooit eerder heb meegemaakt terwijl ik in veel landen kom en ook “luxe” gegeten heb in Marrakech. Niet mijn ding. Maar uiteindelijk doen wat jij wil natuurlijk
2 jaar geleden
Ik zou binnen de EU blijven. Mocht er wat gebeuren dan heb je geen gedoe met papierwerk 🤔
2 jaar geleden
Ik zou persoonlijk voor Marrakech gaan maar dat is omdat ik van de warmte houd en daar kun je bijna nergens drinken. In Barcelona zou ik jaloers zijn op iedereen die wijn drinkt en lekkere hammetjes eet 😂
2 jaar geleden
Ik twijfelde zelf ook aan deze twee locaties. Beide meerdere keren geweest. Nu toch de veilig keuze… barcelona it is! Marrakech komt wel weer ☺️
2 jaar geleden
Marrakech is geweldig! Vriendelijke mensen leuke sfeer, geweldige cultuur. Ik ben met 23 wkn geweest, was top! Werd ook overal extra goed geholpen omdat ze zagen dat ik zwanger was haha 😜
- Savoy hotel aanrader! Dichtbij de bekende menara mall , buddha bar, allemaal leuke eettentjes ernaast.