16 Reacties

5 maanden geleden

Ik deed wat huidolie erop en liet dit intrekken zodat het wat losser kwam. Ook heb ik bergzalf van dr. Leenarts gebruikt en dit maakte het ook goed los! En verder is het ook gewoon afwachten hoor, gaat vanzelf weer over :)

5 maanden geleden

Dr Leenarts bergzalf werkte hier erg goed! 2x nachtje in laten trekken en met luizenkam uitborstelen en hier is het weg😃

5 maanden geleden

Kokosolie, maar onze dochter van 4 heeft het nog steeds 😅

5 maanden geleden

Baby olie erop! En kammen met een zachte kam

5 maanden geleden

Niks. Het kan gewoon weer terug komen en grote kans dat je alleen maar het huidje irriteert😅. Bij mijn dochter van 2 zit het ook nog op een paar plekjes

5 maanden geleden

Mijn eerste kindje had zo'n dik plakkaat op zijn hoofd dat ik het heb weggehaald met Berg olie en een kammetje.

5 maanden geleden

Hier op het voorhoofd ipv in het haar 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Baby olie en een pasje.. werkt top en mijn baby'tje vond het helemaal niet erg. Wel voorzichtig uiteraard.

5 maanden geleden

Moedermelk

5 maanden geleden

Veel geprobeerd maar Dr Leenarts bergzalf werkte het beste! ☺️

5 maanden geleden

Bepanthenzalf heeft goed geholpen!

5 maanden geleden

Hier is het niet zo veel ik doe er niks mee

4 maanden geleden

Wij gebruiken Nenuco, klein beetje op ze hoofd, in het begin had hij last van berg daarna om de dag dit erop en geen berg meer gezien, word in Spanje veel gebruikt.

4 maanden geleden

Ik heb van D Skin Baby Mist gekocht. Na drie keer aanbrengen, was het berg zo goed als weg.

4 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft best wel dikke plakken berg op haar hoofdhuid mag je het ook weg halen op het fontanel? Vind dat best spannend eigenlijk Ik smeer het in met baby olie en haal het vervolgens weg met een kammetje

4 maanden geleden

Je hebt bij de kruidvat bergzalf van dr leenarts met een kammetje. Kreeg dit als tip laatst! Paar uur intrekken en je kan het er zo vanaf halen:)