9 Reacties

vorig jaar

De meeste vk verhuren bevalbaden

vorig jaar

Reactie op Melisje055

De meeste vk verhuren bevalbaden
Helaas die van ons niet!

vorig jaar

Ik heb mijne gehuurd bij Oerbron. Daar hebben ze verschillende soorten en veel informatie erbij zodat je een goede keuze kunt maken. Ik heb zelf een kleine gekozen vanwege beperkt warm water (warmtepomp). Ze hebben ook grotere en ook verwarmende. Ik vond hem zelf super makkelijk op te blazen, binnen 5 minuten stond hij met de elektronische pomp die erbij zat. Daar hoef je je volgens mij bij geen enkel bad druk om te maken.

vorig jaar

Reactie op Evelienpp93

Ik heb mijne gehuurd bij Oerbron. Daar hebben ze verschillende soorten en v ...
Thanks! Welke heb je daar uiteindelijk gehuurd?

vorig jaar

Reactie op tva29

Thanks! Welke heb je daar uiteindelijk gehuurd?
La Bassine Original. Volgens mij de kleinste die er is, maar vond hem toch best ruim! En handgrepen aan de binnenkant, volgens mij is dat fijn.

vorig jaar

Ik heb gekozen voor de grotere variant van MiaVia, omdat ik grijs mooier vind dan blauw en omdat er een groot krukje in zit. Ik heb hem nog niet gebruikt, dus ik weet niet hoe hij is in gebruik. Hij was makkelijk op te zetten. Ik wilde een grotere, zodat ik echt echt bewegingsruimte kan hebben. Hij past op de slaapkamer door ons bed wat te verschuiven, maar anders zou ik hem beneden neerzetten.

vorig jaar

Reactie op Suuuziee

Ik heb gekozen voor de grotere variant van MiaVia, omdat ik grijs mooier vi ...
Heb je deze gehuurd of gekocht? En waar? Ik heb deze ook op het oog ivm de grootte en het krukje!

vorig jaar

Heb eentje gehuurd, birth pool in a box. Zit een zitje in. Geleverd met hoes, slangen en dompelpomp etc. Alles zit erbij wat nodig is. Ben zelf niet zo lang, kan languit zitten in het bad. Mijn partner had hem zo opgezet. Wij zetten hem op in de woonkamer.

vorig jaar

Reactie op tva29

Heb je deze gehuurd of gekocht? En waar? Ik heb deze ook op het oog ivm de ...
Ik heb hem gehuurd bij bevalbad-verhuur.nl. Hier was ik het goedkoopst uit.