13 Reacties

2 jaar geleden

Mijn moeder is bevallen met 40+3 van mij. Ik was bij mijn eerste 40+5. Inmiddels ben ik 40+4 en lijkt het er nog niet op馃檲

2 jaar geleden

Hier was dat niet zo in ieder geval. Mijn moeder is bij al haar kinderen eerder bevallen (38, 39 en 37 weken). Mijn eerste kwam op precies 40 weken en de tweede op 40+4.

2 jaar geleden

Mijn moeder is bij alle 5 haar kinderen eerder bevallen, mijn andere zus ook met alle 3 haar kinderen eerder. 1 zus is wel overtijd gegaan en ik ben op het moment 39+1

2 jaar geleden

Mijn moeder op de datum en 40,5. Mijn zus met 2 x rond de 37 weken. En ik bij de eerste 38,3, bij de tweede 40,3 en nr 3 is afwachten 馃槈

2 jaar geleden

Mijn moeder is bij allemaal (3)bevallen tussen de 38-40 weken. Ik ben bij de eerste bevallen 34.1 en de tweede (tweeling) met 32.0.

2 jaar geleden

Mijn moeder is met 39 weken bevallen van mij. Bij mijn zus 40+1 en ik ben bevallen met 40+2

2 jaar geleden

Bij mijn moeder was mijn broer overtijd behoorlijk. Ik kwam via keizersnede. Ik was bij mijn zoontje 39+4 had m niet verwacht! Nu ben ik 38+1 dus ben wel weer benieuwd!

2 jaar geleden

Mijn moeder over tijd en bij mij als 3e kind op de uitgerekende datum. Mijn zoontje kwam met 38+4 uit zichzelf en nu nog niks geboren op 39+4. Denk niet dat het wat zegt.

2 jaar geleden

Mijn moeder is van al haar kinderen met 38 weken bevallen, daardoor ging ik er stiekem ook vanuit dat ik niet over de 38 zou gaan. Ik ben nu 38 + 2

2 jaar geleden

Mijn moeder liep 3 weken( toen deden ze dat nog hihi) over tijd van mijn broer.. wel een snelle bevalling. Bij mijn 1e precies hetzelfde gehad. Met 41+6 ingeleid, maar wel een snelle bevalling. Van mij was ze 10 dagen over tijd en ik ben nu 40+2. Ben dus benieuwd wanneer hij zich meld haha

2 jaar geleden

Mijn moeder en zussen allemaal rond de uitgerekende datum bevallen. Hooguit 2-3 dagen verschil. Ik bevallen met 41+3馃檮

2 jaar geleden

Ik ben nu 40+3 Bij mij in de familie zijn alle vrouwen (moeder, oma, tante en nicht) laat bevallers! Ga er hierdoor vanuit dat het bij mij misschien nog wel eventjes gaat duren. Sowieso fijn om niet vast te pinnen op die 40 weken als het ook nog veel langer kan duren

2 jaar geleden

Mijn ma kreeg haar eerste een week te vroeg. Dat is voor mij precies vandaag. Ik verwacht niet dat ik in de komende 2 uur een kind op de wereld ga zetten 馃槀馃槀 nog 0 symptomen.