6 Reacties

één maand geleden

Misschien fruit in een ochtend en middag groenten? Het kan ook een groeispurt zijn, dan hebben ze ook extra honger 😬

één maand geleden

Onze klein krijgt ook 4 flessen, 7u 210, 11u 180, 15u 180 en de 1830 210 ml. Misschien een idee om bepaalde fles/flessen 210 te doen?

één maand geleden

Ik geef 5 x 180+6 waarvan de laatste rond 12 als ik naar bed ga, hij slaapt dan nog half misschien ook een optie? Misschien een groeispurt of gewoon honger en meer nodig. Of idd flesjes verhogen of alleen de laatste

één maand geleden

Zelf geen ervaring mee, maar je zou nog papfles kunnen proberen?

één maand geleden

Zou een groeispurt kunnen zijn. Het kan ook zijn dat ze toe is aan meer voedingsstoffen uit vlees en/ of vis. Wij geven 1x per week zalm (doorbakken en geprakt) dat gaat er goed in en dan is hij meer verzadigd.

één maand geleden

Even een vraagje aan je, hebben jullie iets gedaan dat werkte tegen de verkoudheid? Of is het uiteindelijk vanzelf over gegaan? Onze kleine man is ook al weken verkouden, slaapt daardoor weer heel slecht 's nachts en drinkt echt heel slecht. Laat elke fles sowieso 90cc staan .. weet echt niet meer wat ik moet doen. De verkoudheid wordt maar niet minder.