9 Reacties

één maand geleden

Ik geef biobim, kleine reageerd er goed op. Wij gaven dit ook als laatste fles maar daar werd meneer heel onrustig van denk zijn darmen en ging toen slechter slapen. Ik geef de pap nu in de ochtend als eerste fles dit gaat voor ons beter.

één maand geleden

Reactie op Eef2791

Ik geef biobim, kleine reageerd er goed op. Wij gaven dit ook als laatste f ...
Hier dezelfde ervaring!

één maand geleden

Vanaf wanneer gingen jullie dit geven en wat voor fles gebruiken jullie hiervoor? Ik wil dit ook gaan doen en heb d'r. brown flessen... ik geef ook nutrilon omneo dus deze substantie is ook al dikker dan normale melk

één maand geleden

Reactie op ThePinkPantherr

Vanaf wanneer gingen jullie dit geven en wat voor fles gebruiken jullie hie ...
Wij geven het nu denk zo'n 2 weken. Ik gebruik de flessen van hegen en dan met zo'n speciale speen voor pap van hegen

één maand geleden

Wij gebruiken speen 3 van avent!

één maand geleden

Reactie op MaraDinne

Wij gebruiken speen 3 van avent!
Ik heb nu speen 3 van dr brown er op zitten( nutrilon omneo is dikker) en ik zag ook een y speen voorbij komen?

één maand geleden

Wij geven ook Biobim Haverpapje en dit gaat heel goed!! Heb juist het idee dat ze beter poept sinds ze dit krijgt. Of puur toeval haha

één maand geleden

Hier geven we om 12.30 de papfles. Dit om te voorkomen dat ze s’nachts krampjes krijgt (tot nu toe gaat het goed🙏🏻). We geven het via de fles met dr Brown Y speen. Laatste beetje met een lepel☺️.

één maand geleden

Reactie op Chantal1095

Hier geven we om 12.30 de papfles. Dit om te voorkomen dat ze s’nachts kram ...
Geef je het dan met de luchtpijp erin? Of zonder