19 Reacties

2 jaar geleden

Misschien als je kijkt op mijngezondheid.net? Ik had bloedonderzoek al de dag erna online. Ze bellen bij mij niet als alles goed was 馃槉

2 jaar geleden

Welke dag heb jij de nipt gedaan. Ik heb juist alle uitslagen van mijn bloedonderzoek maar de nipt nog niet ontvangen (3/10). Uitslag van de nipt ontvangen we per post toch?

2 jaar geleden

Reactie op Evida1988

Misschien als je kijkt op mijngezondheid.net? Ik had bloedonderzoek al de d ...
Kan ik straks eens kijken, nog nooit van gehoord. Weet ook niet of mijn huisarts enzo hierbij aangesloten zijn. Maar bedankt voor de tip 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op MerveFindik

Welke dag heb jij de nipt gedaan. Ik heb juist alle uitslagen van mijn bloe ...
Ik ben donderdag 5/10 gaan prikken. De uitslag van de NIPT had ik maandag al in de mail. Is wel naar Maastricht gegaan allemaal

2 jaar geleden

Reactie op ElineB1994

Ik ben donderdag 5/10 gaan prikken. De uitslag van de NIPT had ik maandag a ...
Ik heb mijn gynaecoloog gebeld omdat ik aan t wachten was op de uitslag deze week en die zei ja dat ontvang je per sms of per post 馃ゴ. Even afwachten dan nog ben super zenuwachtig. Vaak kan je je bloedwaardes zelf inzien als je inlogt bij het zkh.

2 jaar geleden

Naar mijn weten als de uitslag goed is krijg je hier niets vn je vk over te horen..

2 jaar geleden

Ik zou een belletje naar de huisarts doen, zij kunnen die gegevens inzien.

2 jaar geleden

Ik kreeg die terugkoppeling met de afspraak gisteren (15 wk). Was geprikt rond 11 wk. Maar alles was goed..

2 jaar geleden

Ik had de uitslagen van het bloed onderzoek binnen 2 dagen, ze stonden toen in de app van mijn verloskundigen praktijk.

2 jaar geleden

Kan je inloggen bij je ziekenhuis waar je geprikt hebt. Via dat heb ik mijn uitslagen gezien. Wel een week later pas. De verloskundige gaf ook aan dat bij de volgende afspraak je een overzicht krijgt met de uitslagen. Vond het wel leuk om te zien wat mijn bloedgroep was :)

2 jaar geleden

Reactie op TD01

Naar mijn weten als de uitslag goed is krijg je hier niets vn je vk over te ...
Mijn verloskundige belt als ze de uitslag binnen hebben ook als dit gewoon goed is. Zo is het bij mijn eerste zwangerschap gegaan

2 jaar geleden

Ik had via saltro bloed geprikt ook daar kun je inloggen met je digi-d om de uitslag te bekijken in mijnsaltro online

2 jaar geleden

Reactie op SA2021

Mijn verloskundige belt als ze de uitslag binnen hebben ook als dit gewoon ...
Ja maar ze zeggen eigenlijk nooit wat over de bloeduitslagen als deze goed zijn. Ze zeggen alleen of de nipt wel of niet goed is. Bij mij dan.

2 jaar geleden

Algemeen bloedonderzoek heb ik ook (nog) geen uitslag van en heb in september bloedgeprikt. Van de vitamines en NIPT heb ik wel uitslag (heb in 2x geprikt). Straks heb ik een afspraak bij de VK, dus misschien dat ze het dan benoemen.

2 jaar geleden

Reactie op TD01

Ja maar ze zeggen eigenlijk nooit wat over de bloeduitslagen als deze goed ...
Zo ging het bij mij bij de vorige zwangerschap ook idd. Toen stond ik onder controle van de verloskundige en zei ze gewoon bij de volgende keer dat ik er was dat alles goed was. Nu ben ik medisch en kon ik de bloeduitslagen via het pati毛ntenportaal van het ziekenhuis inzien

2 jaar geleden

Ik had bloed geprikt via een priklocatie van het ziekenhuis. Ik kon in de app van het ziekenhuis inloggen en daar zag ik de volgende dag al de resultaten. Toen ik een week later voor controle bij de vk was zei ze dat alles goed was. De nipt uitslag kwam wel via de vk.

2 jaar geleden

Reactie op Stine94

Algemeen bloedonderzoek heb ik ook (nog) geen uitslag van en heb in septemb ...
Bij VK werden de resultaten inderdaad net besproken (alles was goed).

2 jaar geleden

Ik kan inderdaad ook inloggen op het portaal van het ziekenhuis en daar stond de uitslag nog dezelfde dag online (NIPT niet, alleen bloedonderzoek)

2 jaar geleden

Nou, ik heb met mijn ongeduldige komt toch maar de verloskundige gebeld. Alles is prima, blijk alleen een andere bloedgroep te hebben dan wat mij verteld is door mijn ouders 馃ぃ