24 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook! Houd me er bewust ook niet zoveel mee bezig. Het is heel normaal die nachtvoedingen en als ik teveel focus op dat doorslapen wordt het niet doorslapen een negatief ding. Ik geniet wel meer van die nachtvoedingen omdat ze dan zo heerlijk rustig drinkt en niet afgeleid is 😁
2 maanden geleden
Oh hier ook hoor! Nog wel 2-3 keer per nacht. Het is heel normaal en gezond om op deze leeftijd nog vaker kleinere hoeveelheden te drinken. Ik maak me eerder druk als hij maar 1 keer komt ‘s nachts, haha.
Mijn dochter heeft ruim een jaar lang niet doorgeslapen. En ik vind dat helemaal prima.
Fijn idee toch, dat ze weten dat ze bij mama geborgenheid EN voeding kunnen krijgen op het moment dat ze het nodig hebben? Groot en zelfstandig zijn ze nog lang genoeg..
2 maanden geleden
Leuk om al jullie reacties te lezen! Mooie manieren om er naar te kijken 🥰
2 maanden geleden
Reactie op Hjc29
Hier ook! Houd me er bewust ook niet zoveel mee bezig. Het is heel normaal ...
Dit is idd echt waar! Ipv de focus op doorslapen houd ik nu meer rekening met hoeveel uur ikzelf kan slapen met gebroken nachten. Dus eerder naar bed nu hij zo vaak komt, scheelt echt een hoop.
2 maanden geleden
Hier ook 3x per nacht. Vaak hou ik haar na de 2e keer (rond 3 uur )bij me
2 maanden geleden
Hier ook borstvoeding en geen doorslapend kindje. Mijn oudste sliep pas rond de 9 maanden voor het eerst een nachtje door, dus verwacht dat deze keer ook.
2 maanden geleden
Hij kon doorslapen (4-8 uur) sliep hij altijd tot het warm werd en de slaapregressie kwam. Nu komt hij om de 3-4 uur in de nacht en ik vind het prima. Als hij niet wil slapen in bed leg ik hem zelfs naast mij en ook daar heb ik geen probleem mee. Ik ken geen kinderen van 18 die nog nachtvoedingen aan de borst nodig hebben en nog bij hun moeder slapen. Dus ik geniet er ook gewoon van dat warme lijfje dicht tegen me aan, dat plots wel slaapt als hij bij zijn moeder ligt
2 maanden geleden
Hier ook. Dochter van 18 weken, kwam 1-2 keer, maar nu zitten we midden in de slaapregressie, en komt soms zelfs 3 à 4 keer.
2 maanden geleden
Elk kind is anders idd. M'n eerste sliep pas door met 17 maanden 🥲🤪en nu de tweede al heel snel. Doe precies het zelfde dus ben er van overtuigd dat je er zelf echt geen invloed op hebt en je het dus alleen maar kan accepteren. Het is kut en het is vermoeiend 🫣 Hou vol het komt goed! X