1307 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op MBBB.
1x in de 2/3 nachten doet mijn man een fles in de nacht en kolf ik (meestal ...
Oh dat is echt balen!
4 maanden geleden
Reactie op Anoukxx
Ohh super zonde! En jeetje wat kolf je veel! Ik kolf met een beetje geluk n ...
Ik heb ook een hekel aan kolven. Overdag ook nooit meer dan 100-120. Maar ons zoontje maakt snachts 1 ruk van 5-6u. Alleen dan heb ik zo’n opbrengst hoor! Kolven is ‘s nachts makkelijker! 🥰
4 maanden geleden
Reactie op ninasophiaaa
Huilen jullie babies ook als je probeert aan te leggen maar ze willen niet? ...
Hier is het wel herkenbaar. Ze begon vorige week ineens met borstweigeren. Wij zijn naar een osteopaat geweest en wat bleek ze had wat ongemak aan haar nekje. Deze associeerde ze waarschijnlijk met aan de borst drinken.
Nu inmiddels na de behandeling drinkt ze weer!
4 maanden geleden
Reactie op MBBB.
1x in de 2/3 nachten doet mijn man een fles in de nacht en kolf ik (meestal ...
Zo liep ik laatst met mijn kolf tegen een kastje aan (medela en dan met kolfbh), helft uit het flesje😫🤦🏻♀️ en 1x, door slaap tekort, vergeten flesjes erop te draaien dus alles wat ik kolfde spoot er gewoon uit🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
4 maanden geleden
Ik heb gisteren iets te enthousiast gekolfd, net weer begonnen op werk en te snel willen, ook al weet ik dat je in theorie niet een grotere opbrengst krijgt van een hogere zuigkracht.
Nu heb ik één mega pijnlijke tepel. Nog wel van de supertiet. (De andere geeft minder opbrengst)
Niets aan te zien.
Iemand een tip tegen de pijn?
4 maanden geleden
Reactie op SiStitch
Ik heb gisteren iets te enthousiast gekolfd, net weer begonnen op werk en t ...
Klinkt alsof het niet op de huid zit, maar intern?
Dan zou ik paracetamol nemen en beetje rust/ontspanning (douche,bad).
En in vervolg minder hard kolven 😉
4 maanden geleden
Reactie op anoniem-465322
Nee dat herken ik eigenlijk niet…ze heeft hier nog nooit de borst geweigerd ...
Ja een stevig karakter denk ik wel ja haha!
En ergens ‘goed’ om te lezen dat sommigen van jullie het herkennen, ook al is het lastig! Ik herken het ook met name in de avond als ze sowieso al onrustig is en moeilijk in slaap komt
4 maanden geleden
Zooo ik schrok me dood vannacht, m’n dochter had opeens 6 uur tussen de voedingen gelaten! Had wel om 21:30, 22:30 en 23:30 gedronken en daarna kwam ze dus pas weer om 5:30.
Heel fijn natuurlijk voor mij om zo lang te hebben geslapen, maar vroeg me af of dit wel oké is bij borstvoeding? Ze is nu 8 weken oud
4 maanden geleden
Reactie op ninasophiaaa
Zooo ik schrok me dood vannacht, m’n dochter had opeens 6 uur tussen de voe ...
Bizar he dat dat van de ene op de andere dag komt. Bij mij was dit ook zo rond 8 weken. Vandaag sliep ze zelfs tot 7 uur. (10weken)
4 maanden geleden
Reactie op ninasophiaaa
Zooo ik schrok me dood vannacht, m’n dochter had opeens 6 uur tussen de voe ...
Heerlijk hè! Mijn lactatiekundige zei: een cadeautje van een avondje clusteren is vaak een goede nacht 😊