1307 Reacties

4 maanden geleden

1x in de 2/3 nachten doet mijn man een fles in de nacht en kolf ik (meestal 200-240ml). Maaaaar kijk er wat er gebeurt is. Had de kolf niet goed dicht. En pas zo laaat door wat er gaande was. Zoooooo zonde.

4 maanden geleden

Reactie op MBBB.

1x in de 2/3 nachten doet mijn man een fles in de nacht en kolf ik (meestal ...
Oh dat is echt balen!

4 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Ohh super zonde! En jeetje wat kolf je veel! Ik kolf met een beetje geluk net 100 ml per keer 😅 vind kolven ook echt niet fijn

4 maanden geleden

Reactie op ninasophiaaa

Huilen jullie babies ook als je probeert aan te leggen maar ze willen niet? ...
Jep, ‘s avonds soms voordat hij naar bed gaat. Hij is dan al vermoeid en daardoor verdrietig en wanneer ik borstvoeding wil geven raakt hij nog verder overstuur

4 maanden geleden

Reactie op Anoukxx

Ohh super zonde! En jeetje wat kolf je veel! Ik kolf met een beetje geluk n ...
Ik heb ook een hekel aan kolven. Overdag ook nooit meer dan 100-120. Maar ons zoontje maakt snachts 1 ruk van 5-6u. Alleen dan heb ik zo’n opbrengst hoor! Kolven is ‘s nachts makkelijker! 🥰

4 maanden geleden

Reactie op ninasophiaaa

Ja sinds 3 dagen! Heel irritant.

4 maanden geleden

Reactie op ninasophiaaa

Hier is het wel herkenbaar. Ze begon vorige week ineens met borstweigeren. Wij zijn naar een osteopaat geweest en wat bleek ze had wat ongemak aan haar nekje. Deze associeerde ze waarschijnlijk met aan de borst drinken. Nu inmiddels na de behandeling drinkt ze weer!

4 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Zo liep ik laatst met mijn kolf tegen een kastje aan (medela en dan met kolfbh), helft uit het flesje😫🤦🏻‍♀️ en 1x, door slaap tekort, vergeten flesjes erop te draaien dus alles wat ik kolfde spoot er gewoon uit🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

4 maanden geleden

Oh no!! Ik heb een keer mn flesje zonder dop omgestoten. Het was misschien 60ml, maar toen een hele voeding. Ik heb niet vaak zo veel gescholden 🙊

4 maanden geleden

Reactie op Mamaof1

Zo liep ik laatst met mijn kolf tegen een kastje aan (medela en dan met kol ...
Ik haal vaak iets te veel uit de vriezer waardoor ik het weg moet gooien.. Dan voel je je ook zo dom😭

4 maanden geleden

Reactie op romina95

Ik haal vaak iets te veel uit de vriezer waardoor ik het weg moet gooien.. ...
Kun je ook in een badje doen. Schijnt goed voor de huid te zijn .

4 maanden geleden

Ik heb gisteren iets te enthousiast gekolfd, net weer begonnen op werk en te snel willen, ook al weet ik dat je in theorie niet een grotere opbrengst krijgt van een hogere zuigkracht. Nu heb ik één mega pijnlijke tepel. Nog wel van de supertiet. (De andere geeft minder opbrengst) Niets aan te zien. Iemand een tip tegen de pijn?

4 maanden geleden

Reactie op SiStitch

Ik heb gisteren iets te enthousiast gekolfd, net weer begonnen op werk en t ...
Klinkt alsof het niet op de huid zit, maar intern? Dan zou ik paracetamol nemen en beetje rust/ontspanning (douche,bad). En in vervolg minder hard kolven 😉

4 maanden geleden

Reactie op bubble2024

Klinkt alsof het niet op de huid zit, maar intern? Dan zou ik paracetamol n ...
Ja, intern! Vergeten te vermelden. Paracetamol, niet eens aan gedacht. Thanks!!

4 maanden geleden

Reactie op anoniem-465322

Nee dat herken ik eigenlijk niet…ze heeft hier nog nooit de borst geweigerd ...
Ja een stevig karakter denk ik wel ja haha! En ergens ‘goed’ om te lezen dat sommigen van jullie het herkennen, ook al is het lastig! Ik herken het ook met name in de avond als ze sowieso al onrustig is en moeilijk in slaap komt

4 maanden geleden

Zooo ik schrok me dood vannacht, m’n dochter had opeens 6 uur tussen de voedingen gelaten! Had wel om 21:30, 22:30 en 23:30 gedronken en daarna kwam ze dus pas weer om 5:30. Heel fijn natuurlijk voor mij om zo lang te hebben geslapen, maar vroeg me af of dit wel oké is bij borstvoeding? Ze is nu 8 weken oud

4 maanden geleden

Reactie op ninasophiaaa

Zooo ik schrok me dood vannacht, m’n dochter had opeens 6 uur tussen de voe ...
Geen idee of dit oké is maar mijn dochter doet dit ook af en toe hoor! De ene nacht zit er 4 uur tussen en soms ook 7 uur!

4 maanden geleden

Reactie op ninasophiaaa

Bizar he dat dat van de ene op de andere dag komt. Bij mij was dit ook zo rond 8 weken. Vandaag sliep ze zelfs tot 7 uur. (10weken)

4 maanden geleden

Reactie op Mimdg

Geen idee of dit oké is maar mijn dochter doet dit ook af en toe hoor! De e ...
Hier ook al paar nachten. Zoon van 9 weken. Dronk gisteravond om 18.30 vannacht 2.15 en vanmorgen om 7.15. Wij genieten er maar van 😄

4 maanden geleden

Reactie op ninasophiaaa

Heerlijk hè! Mijn lactatiekundige zei: een cadeautje van een avondje clusteren is vaak een goede nacht 😊