1307 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op girift1379

Hoevaak poept jullie baby van 11 weken?
Ze is inmiddels 13 weken, maar eigenlijk al heel snel tot nu altijd wel 5 tot 10 keer per dag

3 maanden geleden

Reactie op girift1379

Hoevaak poept jullie baby van 11 weken?
Onze zoon van bijna 16 weken meerdere keren per dag.

3 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Nee ik snap dat het met 1 kan, ik heb echter altijd al met 2 borsten gevoed ...
Drinkt hij alweer uit je rechter borst? Hier net met 1 voeding precies hetzelfde als wat jij schrijft. Hopelijk zo volgende voeding weer “normaal”.

3 maanden geleden

Reactie op Annieke18

Drinkt hij alweer uit je rechter borst? Hier net met 1 voeding precies hetz ...
Ja! Heeft 4 dagen geduurd!

3 maanden geleden

Reactie op Annieke18

Drinkt hij alweer uit je rechter borst? Hier net met 1 voeding precies hetz ...
Ik begon en eindigde de voeding aan de slechte kant en als hij echt niks dronk kolfde ik met de hand of elektrisch even. Inmiddels alles herstelt!

3 maanden geleden

Reactie op Rob_in

Mijn dochter laat ineens heel veel stink scheetjes…. Ze heeft nog steeds de ...
Ja hoor, is heel normaal. Het darmstelsel is nog aan t volgroeien waardoor dit gebeurd!

3 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Ik begon en eindigde de voeding aan de slechte kant en als hij echt niks dr ...
Super! Hier wil hij nu soms links ook niet drinken. Laatste avondvoeding en ook de nacht drinkt hij wel gewoon normaal. Fijn dat alles herstelt is! Ik ga er hier ook vanuit dat het een fase is 😊

2 maanden geleden

Mijn dochtertje van 15 weken wilt ieder uur/1.5uur aan de borst. Drinkt dan 5/6/7min en is het klaar. Wordt er een beetje gestoord van. Maar als ik haar niet aanleg is het alleen maar jengelen

2 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje van 15 weken wilt ieder uur/1.5uur aan de borst. Drinkt dan ...
Misschien wil ze jouw productie wat opkrikken, of ze heeft een regeldah, of het is de warmte, of zoekt wat geborgenheid? Even aan toe geven. Waarschijnlijk is het maar 1 à 2 dagen 🩷

2 maanden geleden

Reactie op Le-tje

Misschien wil ze jouw productie wat opkrikken, of ze heeft een regeldah, of ...
Haha was het maar 1 a 2 dagen... Ik zit al meer dan een week op gemiddeld 11 voedingen per dag .. soms "maar" 9, soms zelfs 14

2 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Haha was het maar 1 a 2 dagen... Ik zit al meer dan een week op gemiddeld 1 ...
Dat begreep ik er niet van 😅. Rond de 10 voedingen op een dag is (met deze leeftijd) niet gek. Sommige kinderen drinken graag lang en niet zo veel per voeding. Anders zou je kunnen denken aan niet effectief drinken of te afgeleid. Mijn zoontje met reflux dronk ook graag vaak tegen de pijn van de oprispingen.

2 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje van 15 weken wilt ieder uur/1.5uur aan de borst. Drinkt dan ...
Sprong 4, met zuigbehoefte misschien!

2 maanden geleden

Zijn er toevallig hier ook dames waarbij hun kindje een flesweigeraar is en je naar de opvang/opa en oma etc moet om je kindje te voeden? Mijn dochter weigert compleet de fles, ben al bezig met een lactatiekundige, reflex integratie therapeut, kinder manueel therapeut en aanstaande dinsdag komt ook de pre logopedie. Maar ik heb geen idee wat de ervaring is bij het elke keer op en neer moeten om te voeden🤷🏽‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op BabyS-1

Zijn er toevallig hier ook dames waarbij hun kindje een flesweigeraar is en ...
Hoe oud is je kindje? Voor de 4 maanden heb je nog goede kans dit te fixen! Wij hebben veel gehad aan advies van de Preverbaal logopediste

2 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Hoe oud is je kindje? Voor de 4 maanden heb je nog goede kans dit te fixen! ...
3 maanden is ze! Oh ik hou hoop op de afspraak met de pre logopedie 😂 Ik heb zowat alles al geprobeerd 😅

2 maanden geleden

Hoi allemaal, M'n dochter van 16 weken drinkt sinds 1.5 week zo onrustig aan de borst dat ik mij afvraag of ze wel genoeg binnenkrijgt. Ze zuigt wel, maar maakt geen vacuüm en laat iedere keer los. Dit doet zij niet bij de fles en ook in de nacht drinkt zij wat rustiger aan de borst. Heeft iemand een idee waar dit door kan komen of tips?

2 maanden geleden

Reactie op Cornelisa

Hoi allemaal, M'n dochter van 16 weken drinkt sinds 1.5 week zo onrustig ...
Geen idee waar het door kan komen en ook geen tips. Hier een zoon van 16 weken die dat nu ook zo’n 1.5/2 weken doet… ik moet zeggen dat ik het best irritant vind 😂 uiteindelijk krijgt hij blijkbaar wel voldoende binnen, want laat wel zo’n 3u-4u tot de volgende voeding ertussen zitten qua tijd. De laatste avond voeding en de nacht drinkt hij wel rustig en een stuk langer.

2 maanden geleden

Reactie op Cornelisa

Afgeleid, denk ik. Doordat ze nu weer meer kan waarnemen. En meer kan met oog-hand-coördinatie. Zelf ga ik graag liggend voeden, dan is haar onrust minder vervelend voor het drinken.

2 maanden geleden

Reactie op bubble2024

Afgeleid, denk ik. Doordat ze nu weer meer kan waarnemen. En meer kan met o ...
Denk ik ook ja, dat is wel de leeftijd waarop ze alles om zich heen willen zien haha. Ik heb voor buiten de deur een voedingsschort wat ik tot nu nog niet nodig had, maar het moment is hier ook aangebroken haha. Daarnaast hou ik zelfs haar oortje dicht als er veel bijgeluiden zijn, dat helpt tot nu toe wel. Hopelijk helpt het bij jullie ook!

2 maanden geleden

Reactie op Cornelisa

Super herkenbaar. Hier begint hij nu ook mn tepel tussen zn tandloze bekkie te klemmen en te trekken 😬 Ik voed ook vaak liggend, dan is de onrust een stuk minder.