1329 Reacties
één maand geleden
Hoe doen jullie partners het voeden overnemen? Mijn dochter drinkt goed uit de fles op de opvang en bij opa en oma. Bij m’n vriend accepteert ze het niet. Dan neemt ze een paar kleine slokjes maar verder speelt ze met de fles. Bij de opvang en opa en oma drinkt ze gauw 120/130 per fles, bij m’n vriend is ie blij als het 60 is. Iemand tips hoe ze wel bij hem drinkt zodat ik eens een nachtje kan slapen 😬
één maand geleden
Reactie op Le-tje
Flesjes van 60 cc laten geven? En dus misschien keertje vaker?
(Op deze le ...
Ik kolf 3x per dag en gelukkig nog meer dan wat zij maximaal drink. Ze krijgt vaker aangeboden bij hem maar dan drinkt ze het niet. ‘‘s nachts drinkt ze ook niet bij hem terwijl ze bij mij wel drinkt
één maand geleden
Over 2 weken ben ik een weekendje weg zonder mijn dochtertje.
Nu moet ik eigenlijk wel een voorraadje weer gaan opbouwen.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
één maand geleden
Reactie op Essmee1996
Nu moet ik ei ...
Ik zou denk ik geen voorraadje opbouwen en accepteren dat ze maar voor 1 dag borstvoeding krijgt en de rest kunstvoeding.
één maand geleden
Reactie op Klootje
Hoe doen jullie partners het voeden overnemen? Mijn dochter drinkt goed uit ...
Hier is het andersom, op de opvang weinig drinken, thuis bij vriend hele flesjes.
In de nacht zou je zelf alsnog moeten kolven ivm je productie, maar als jij sneller/makkelijker kolft dan je baby drinkt dan kan ik me voorstellen dat dat fijn kan zijn.
Drinkt je baby overdag ook kleinere flesjes bij je vriend? Anders, zoals al genoemd is, wordt het vaker een klein flesje.
Hier drinkt de kleine random, soms langer en minder vaak, soms korter en vaker. (Momenteel in sprong 5, weer een apart verhaal)
één maand geleden
Reactie op Essmee1996
Nu moet ik ei ...
Ik zou na iedere ochtendvoeding kolven, 15 a 20 minuten. In de ochtend is de opbrengst namelijk groter dan in de middag/avond. En dan in porties invriezen (in speciale zakjes, of ijsblokjesvorm).
één maand geleden
Reactie op SiStitch
Hier is het andersom, op de opvang weinig drinken, thuis bij vriend hele fl ...
Ik kolf niet ‘‘s nachts. Mee gestopt toen ze doorsliep, wat van korte duur was. Overdag drinkt ze korte flesjes bij hem maar dan is ze wel heel hongerig ‘‘s avonds en ‘‘s nachts.
Ik ben bang dat als hi haar een klein flesje geeft ik alsnog haar een keer mag voeden. Aan de borst drinkt ze eigenlijk altijd hetzelfde en de duur vaak ook. Op de opvang en bij oma zit er echt een ritme in, wel nog met de gedachte dat ze op verzoek drinkt
één maand geleden
Reactie op Klootje
Ik kolf niet ‘‘s nachts. Mee gestopt toen ze doorsliep, wat van korte duur ...
Dat hoor je vaker, dat baby 's het toch fijner vinden aan de borst en daarom minder drinken om dat later in te halen 🤔 en het is opzich normaal, hoe lastig misschien ook.
Heeft je vriend al op verschillende manieren gevoed? De baby liggend, of juist lopend.. valt ze in slaap of geeft ze ik-ben-vol signalen?