11 Reacties

9 dagen geleden

In heb bij moeders mooiste een ring laten maken. Niet aan te raden helaas. Mijn vinger verkleurd groen. Zit kleurverschil in het goud (geelgoud en rose goud gebruikt) en in de moedermelk zitten vlekken. Ik volg nu al heel lang mummie sieraden (insta) en daar wil ik een ring gaan bestellen/laten maken.

9 dagen geleden

Ik volg even, wilde dit bij de eerste ook doen en baal nu dat ik het toen niet heb gedaan, prijzen zijn echt het gat uitgestegen. Een ring kostte toen rond de €300 en die kost nu €1000, wojoo! Zat bij mimmie te kijken, iemand daar ervaring mee?

9 dagen geleden

Ik heb bij mijn oudste een ring laten maken bij studio Ferde, een melksieraad met een strookje haar erin. Het was een behoorlijke investering, maar ben er nog iedere dag blij mee! Je kunt zelf meedenken in hoe het sieraad er uit komt te zien. Voor de baby ga ik weer iets door haar laten maken.

9 dagen geleden

Reactie op Ellebel90

Ik heb bij mijn oudste een ring laten maken bij studio Ferde, een melksier ...
Het is trouwens 14k goud, dus verkleurt niet

9 dagen geleden

Reactie op Le-tje

In heb bij moeders mooiste een ring laten maken. Niet aan te raden helaas. ...
Wanneer heb jij hem laten maken? Ik heb hem daar ook besteld namelijk.

9 dagen geleden

Van mamajewels, heel blij mee. Achterkant hanger de naam van mijn dochter gegraveerd

9 dagen geleden

Reactie op Klootje

Wanneer heb jij hem laten maken? Ik heb hem daar ook besteld namelijk.
Anderhalf jaar geleden denk ik. Ik draag hem niet meer. Vooral in de zomer als het wat warmer is, is mijn hele vinger groen. Contact gehad met haar hoor, maar kwam geen oplossing uit helaas. Ziet eruit als een goedkoop ding...

9 dagen geleden

Ik heb de mijne uiteindelijk besteld bij Milk Couture Co in Amerika. Een hele investering, maar zo blij mee. Ze heeft enorm veel keuze en helpt je persoonlijk mee om het juiste uit te zoeken. Op haar Instagram staan veel voorbeelden. Vaak in combinatie met geboortebloem of geboortesteen. Ik heb wel gekozen voor een echt gouden ring zodat het niet verkleurt. Dat heb je wel met gold plated of zilver.

9 dagen geleden

Reactie op Le-tje

Anderhalf jaar geleden denk ik. Ik draag hem niet meer. Vooral in de zomer ...
Oo echt. Ben benieuwd dan. Ik heb 14k goud besteld dus dan zou het niet groen mogen uitslaan.

9 dagen geleden

Ik heb mijn sieraad bij Tante Taat laten maken en ik ben er echt heel erg blij mee! Hele fijne service en een prachtig met de hand gesmeden sieraad.

8 dagen geleden

Ik heb het bij Vivellie laten doen. niet duur, wel mooi! Goede service