Ik ben benieuwd of er ervaringsdeskundigen zijn met een succesvolle ervaring :-)
Ons zoontje van 15 weken heeft sinds een paar dagen besloten dat hij overdag niet meer aan de borst wil. 's Nachts is er geen probleem, maar overdag wil hij niet meer aanhappen. Het maakt eigenlijk niet uit welk moment van de dag. Net na zijn slaapje, tijdens wakkertijd of net voor zijn slaapje. Hij wil niet. Sowieso merken we dat hij huileriger/jengelig is en dat het wellicht ook samenhangt met de start van sprong 4.
Ik kolf nu even tijdelijk overdag en probeer hem speels aan te leggen. Overdag krijgt hij voedingen via de fles.
Mijn hoop was gevestigd op de syntocinon neusspray voor versnelling van toeschietreflex. Dit heeft eerder erg geholpen om hem uberhaupt aan de borst te krijgen (het is een heel proces geweest vanaf het begin). Ook al twee keer bij ostheopaat geweest (1x in de kraamweek en 1x bij 8 weken). Daar kwamen verder geen bijzonderheden uit.
We hadden de bv net een maand goed op de rit en ik was daar vollop van aan het genieten, dus het voelt voor mij ook nog te vroeg om het los te laten. Onze lactatiekundige is momenteel op vakantie, dus ik probeer via andere wegen aan handige tips/inzichten te komen.
Wat heeft in jouw ervaring geholpen?Hoelang duurde de borststaking? Als je dit niet hebt ervaren zijn tips ook welkom natuurlijk.
Ik heb natuurlijk al gegoogled :-).