10 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Annick33
Mijn ervaring is dat kindjes (in elk geval mijne) pas naar 74 gaan als ze r ...
Met 1 jaar pas in maat 74? Hebben jouw kinderen in elk maatje wat langer rondgelopen of ging de kleding pas bij bv maat 68 wat langer mee?
Ik vraag het omdat ik nu alvast op Vinted wat winterkleding probeer te scoren (in de winter is het vast allemaal "op") en ik het enorm lastig vind om de maat in te schatten.
Mijn zoontje is morgen 4 maanden en zit al dik 2 weken in maat 68. Hij zit verder perfect op de curve.
@Rosalie: Boxpakjes gewoon lekker doen hoor. Wij vinden ze ook zo fijn en persoonlijk vind ik het enorm leuk staan. Die van Next en H&M, beide met rits, vinden we fijn en betaalbaar.
Je kunt ook nog een maillot over een romper met lange mouwen proberen als je de sokjes elke keer kwijt bent :)
4 maanden geleden
Reactie op bababa
Met 1 jaar pas in maat 74? Hebben jouw kinderen in elk maatje wat langer ro ...
Vanaf maatje 62-68 ongeveer zijn de kleren en maten wat ruimer en hoef je als het goed is minder snel nieuwe kleren te kopen. En ieder kindje is ook echt anders! Ons zoontje zit met nu 3 maanden al 2 weken in 68, maar is ook echt groot. We zijn al meerdere andere kindjes tegen gekomen die met 7-8 maanden even groot waren😅. Ik koop daarom ook nog geen winter kleertjes, even afwachten hoe snel hij groeit of ineens stopt
4 maanden geleden
Reactie op bababa
Haha ja, mijn oudste wordt volgende week 2 en die draagt nu net 86/92. Maar mijn kindjes zijn lang en slank, misschien dat dat uitmaakt. De jongste is nu 3,5 maanden en gaat binnenkort pas naar 62😅 is nu 6kilo.
Maar vooral naar je eigen kindje kijken! Ik koop nooit kleren vooraf want elke keer dat ik dat probeerde kwam het qua weer en maat niet ui😂
4 maanden geleden
Volgens mij heeft M&S (Mark&Spencer) ook tot grotere maten boxpakjes.
En ja, misschien noemen anderen het pyjama. Nou en.
4 maanden geleden
Reactie op bababa
Vanaf maat 68 zie je vaak dat kindjes langer met de maat gaan doen. Mijn dochtertje zat met 1 jaar in maat 80 en is altijd een flinke geweest
4 maanden geleden
Ik ben ook gek op boxpakjes. Onze baby is lang en hij zit nu met 3.5 maand in maat 68 boxpakjes. Ik kijk dus ook zeker naar maat 74 boxpakjes, ook gewoon voor de opvang. Ik koop het via Vinted. :)