36 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Imkebb

Heb je je VK al gebeld? Ze kunnen namelijk wel kijken of er wat in je baarm ...
Ja gebeld nav de bruine afscheiding maar omdat ik waarschijnlijk nog maar 5 weken ben zei ze de echo niet te kunnen vervroegen omdat er dan nog niks te zien is..

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Ja gebeld nav de bruine afscheiding maar omdat ik waarschijnlijk nog maar 5 ...
Oh wat rot.. vgm is er namelijk best wel al wat te zien op zo’n echo. Moet je nu afwachten?

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Dankje, ik vind dit zo moeilijk. Ben de hele tijd aan het huilen. Die onzek ...
Ben benieuwd hoe het met je gaat..

één jaar geleden

Reactie op Yssiim

Ben benieuwd hoe het met je gaat..
Ja ik ook!

één jaar geleden

Reactie op Imkebb

Oh wat rot.. vgm is er namelijk best wel al wat te zien op zo’n echo. Moet ...
Ja moet nu afwachten. Vandaag ook nog wat bruine afscheiding (na sporten zelfs in het maandverband), en vanochtend ook weer een beetje helder bloed maar was weer bij de ontlasting, net als gister. Dus mogelijk door het persen en bloedvaatjes die nu dunner zijn. Tenminste, dat hoop ik maar..

één jaar geleden

Ik heb vorig jaar met 8 weken een miskraam gehad, ik bleef continu bloeden, en dan ook gewoon veel alsof ik flink ongesteld was. Ik had ook maandverband nodig en na 1 week vloeien, lag het vruchtje dan ook in de wc… Heel emotioneel. Daarna ook nog veel gebloed. Het lijkt me niet heel veel, van wat ik zo zie van de foto’s. Het kan ook bloed van de innesteling zijn, dat had een vriendin van mij ook. Ik hoop voor je dat alles goed gaat 🤞🏻🤞🏻🤞🏻ik had overigens al door dat het een miskraam was, omdat mijn zwangerschap kwaaltjes afnamen. Een echo wilt overigens ook niet alles zeggen, want ik was toen sinds zondag aan het vloeien. Mijn zwangerschapskwaaltjes namen af, dinsdag had ik de echo. En de verloskundige zei dat alles goed was, het hartje klopte... Toch zei mijn gevoel dat het niet goed was. Zaterdags weer een echo en toen bleek dat het Indd niet goed was en het vruchtje al af aan het komen was…

één jaar geleden

Ik mag nu toch volgende week al voor de echo komen, maar mogelijk is er dan nog niks te zien. Ben dan 6,5 week ongeveer.. werd er bij jullie rond die periode al wat gezien?

één jaar geleden

Reactie op Vunke87

Ik heb vorig jaar met 8 weken een miskraam gehad, ik bleef continu bloeden, ...
Wat lijkt me dat naar om mee te maken zeg.. idd heel emotioneel, en dat was ik al bij een beetje bloed.

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Ik mag nu toch volgende week al voor de echo komen, maar mogelijk is er dan ...
Aaah fijn. Ja wij zagen toen al een kloppend hartje! Ga voor je duimen

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Ja 6,5 wk zie je al best veel! Indd ook vaak een hartje

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Zie

één jaar geleden

Zo zag het er bij mij uit

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Wat lijkt me dat naar om mee te maken zeg.. idd heel emotioneel, en dat was ...
Ja dat is ook begrijpelijk, hopelijk geeft het mijn verhaal je wel wat geruststelling en blijf je je gewoon lekker zwanger voelen met alle kwaaltjes. Ik ben momenteel overigens 4 weken zwanger, blijft wel even spannend. Heb met 6 weken ook mijn eerste echo.

3 maanden geleden

Kan ik jou een berichtje sturen @selina? Ik zit in dezelfde situatie momenteel!

3 maanden geleden

Reactie op Mijsie

Kan ik jou een berichtje sturen @selina? Ik zit in dezelfde situatie moment ...
Tuurlijk, stuur gerust een berichtje!