17 Reacties
6 maanden geleden
Mijn buggy mocht mee tot het instappen en werd toen als handbagage in de business class in een vak gestopt. Mocht ook bij ons zelf, maar dat zat al wat voller
6 maanden geleden
Ik had al mijn handbagage in het ruim laten stoppen. Behalve mijn buggy. Die kon mee het vliegtuig in. Was echt ideaal. Toen ik mijn koffer terug zag na de reis... was ik heel erg blij dat mijn buggy niet het ruim was in gegaan.
6 maanden geleden
Wij hadden een 2ehands buggy aangeschaft voor onze eerste vliegvakantie met de oudste een paar jaar geleden.
Maar goed ook, want ze gingen er wel goed mee om. Echter toen de buggy op de band kwam na het landen ging het rolluik te vroeg dicht. Gevolg: deel van de buggy kapot want zat tussen het rolluik.
Pure pech waarschijnlijk, maar voor ons nooooooit onze goede buggy die mee gaat!
6 maanden geleden
Wij zijn pas terug van vakantie. De buggy gewoon voordat we het vliegtuig in gingen af gegeven en netjes weer terug gekregen. Wij hebben dezelfde buggy.
6 maanden geleden
De babyzen yoyo mag mee. Ik ga vaak weg en deze is ideaal omdat het mee mag als handbagage.
6 maanden geleden
Reactie op MarjoleinTje84
Ik heb ook de Joolz Aer en mocht gewoon mee als handbagage!
Met transavia? En had je dan verder nog meer handbagage mee of alleen buggy? Dit hoop ik ook maar je hebt nooit 100% garantie natuurlijk.. we hebben wel priority boarden dus wellicht geluk maar durf het risico denk ik niet te nemen dus we overwegen een 2e hands buggy aan te schaffen...
6 maanden geleden
Reactie op KL201
Soms mag de buggy wel mee en soms niet. Hangt af van de maatschappij. We he ...
Ik dacht eerst, wat als ik 2 grote zwemhandoeken in de buggy boodschappenmand doe en die eromheen wikkel en dan in de hoes..? Buggy is geloof ik 6kg en 2 Handdoeken maakt het nooit 10kg. Maar ben dan weer bang dat ze moeilijk doen met die handdoeken馃ぃ
6 maanden geleden
Het verschilt echt per vlucht of ze hem in het ruim doen of je hem mee mag nemen. Hij gaat wel vaak met de hand in het ruim, dus dat scheelt wel. Wij hebben een goede hoes eromheen en hadden geen schade.
6 maanden geleden
Wij zitten nu op Kreta. Voor de 4e x met kinderen gevlogen. Buggy is alle 4 de keren tot aan de gate mee geweest. Ik heb begrepen dat zolang je de buggy als 1 deel kan inklappen, deze altijd mee mag tot aan de gate. Daar geef je hem dan af en doen ze hem in het ruim. Dit jaar voor het eerst een duurdere buggy meegenomen en daar hebben we een hoes voor gekocht. Heb hem zonder schade weer uit de hoes gehaald gelukkig
6 maanden geleden
Reactie op BabyZwaan
Ik dacht eerst, wat als ik 2 grote zwemhandoeken in de buggy boodschappenma ...
Dat kan, maar je maakt het jezelf onnodig moeilijk. Je zal eerder schade krijgen door hem te gebruiken dan wanneer hij mee gaat in het ruim. Ik snap dat het een dure aankoop is en je daardoor niet wil dat hij schade krijgt. Anderzijds kan je hem net zo goed niet gebruiken als je wil dat er niets mee gebeurt. Kans is namelijk groter door het dagelijkse gebruik dan wanneer hij mee gaat in het ruim. En grote kans dat hij toch mee het vliegtuig in mag!
6 maanden geleden
Ik zou geen 2de hands nemen. We zijn met transavia gevlogen. Buggy afgeven bij vliegtuig, gewoon in hoesje doen en staat te wachten zodra je uitstapt.
5 maanden geleden
Reactie op Latifahbelk
De babyzen yoyo mag mee. Ik ga vaak weg en deze is ideaal omdat het mee mag ...
Ja, dat zeg je heel mooi. Maar wij kochten die vorig jaar. En bij zowel Tui als Transavia hebben we 'm alsnog bij de gate moeten achterlaten... ondanks dat het als handbagage voor ons kind was bijgekocht (hij had een eigen stoel). Ja, ik heb heisa geschopt 馃 maar transavia heeft hun regels aangescherpt en de maximale centimeters voor travel buggy verkleind. Zodanig klein dat bijna geen enkele nog binnen die afmeting valt..