824 Reacties

2 jaar geleden

6 weken en 5 dagen

2 jaar geleden

Hier zwanger van nr 3. Nu 6 weken zwanger 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Aline1993

Oh wauw kijk! Ook al goed zichtbaar. Mooi🤩

2 jaar geleden

Ook al mooie buikjes!!! Fijn om te zien dat ik niet de enige ben. Zelf nu 6 weken zwanger van de 2e en m’n buik is ook al enorm aan het groeien. Vind het echt bizar vergeleken met de eerste🙈. Soms denk ik van; is het er wel 1 of zijn het er 2😂. 15 sept eerste echo😊.

2 jaar geleden

Reactie op June2021

Ook al mooie buikjes!!! Fijn om te zien dat ik niet de enige ben. Zelf nu 6 ...
Ja bizar he hihi, ik mag 5 sept voor de eerste echo. Kan ook niet wachten

2 jaar geleden

Gelukkig, ik ben niet de enige. Nu 9 weken, maar kan mijn buik echt niet inhouden!! En we hebben over twee weken een bruiloft met de hele familie😂🫣 Ik denk dat we het dan gewoon vertellen.

2 jaar geleden

Reactie op Mama 1-2-3?

Gelukkig, ik ben niet de enige. Nu 9 weken, maar kan mijn buik echt niet i ...
Misschien zeg ik iets geks, maar ik zou het dan wel alvast aan het bruidspaar voorleggen dat als er naar gevraagd word dat je het dan niet wil ontkennen. Sommige vrouwen/mannen hebben er namelijk helemaal geen problemen mee als je het verteld op zo'n mooie dag, maar anderen kunnen het juist minder prettig ervaren en hebben dan liever dat je daar een andere dag voor uitkiest. Niet beoordelend bedoeld maar, zo weet je zeker dat het tussen jou en het bruidspaar goed zit en dat er niet achteraf een onenigheid kan ontstaan. In ieder geval wens ik je een hele fijne zwangerschap toe❤️🍀

2 jaar geleden

Reactie op Aline1993

Wat een super leuk jurkje! Weet je toevallig nog waar dat je die gekocht hebt? Staat je echt heel mooi😊

2 jaar geleden

Hee meiden, ik heb ook al een flink buikje. Ik kan mn spijkerbroeken al niet meer aan! Weten jullie of dit echt gaat doorzetten naar een echte babybuik of wordt de buik eerst weer wat dunner voordat je een 'echte' babybuik krijgt? Benieuwd of ik mn spijkerbroeken nog wel aan ga kunnen... 😬

2 jaar geleden

Reactie op OMaxime

Hee meiden, ik heb ook al een flink buikje. Ik kan mn spijkerbroeken al nie ...
Vorige zwangerschap werd het bij mij nooit meer dunner tussendoor. Alleen maar dikker. Dus nee die spijkerbroeken zul je niet meer aan kunnen 😅

2 jaar geleden

9 weken 5 dagen ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Pien1987

Vorige zwangerschap werd het bij mij nooit meer dunner tussendoor. Alleen m ...
Bedankt voor je reactie, dan bereid ik me daar ook maar op voor. 😬

2 jaar geleden

8+6 weken vandaag. Mijn buik is echt al enorm en kan die ook echt niet meer verbergen.

2 jaar geleden

Hier met 9+2 weken

2 jaar geleden

8 + 2 is wel mijn eerste zwangerschap en vind het echt bizar dat het al zo snel uitsteekt kan het ook niet inhouden

2 jaar geleden

6 weken tweede zwangerschap. Bij de eerste leek ik net 20 weien zwanger toen ik ging bevallen met 40+1 dus dit keer heel anders🙈

2 jaar geleden

Net iets meer dan 6 weken volgens eigen berekening… derde zwangerschap, eerste kindje.

2 jaar geleden

8 weken nu

2 jaar geleden

6+2, heb echt al een dikke week zo'n opgeblazen harde buik😅

2 jaar geleden

7+3. 2e zwangerschap 1e kindje. Wordt voor m'n gevoel nu al lastig om te verbergen😅