Ik trap af,
Aangezien het mijn 2de zwangerschap is zie ik dat het al snel gaat. Natuurlijk is het de baby nog niet. Maar ik zie wel degelijk verschil met mijn 1ste.
Ik ben nu 6 weken nog iets moet ik ff zoeken 🙈
Ook al mooie buikjes!!! Fijn om te zien dat ik niet de enige ben. Zelf nu 6 weken zwanger van de 2e en m’n buik is ook al enorm aan het groeien. Vind het echt bizar vergeleken met de eerste🙈. Soms denk ik van; is het er wel 1 of zijn het er 2😂. 15 sept eerste echo😊.
Gelukkig, ik ben niet de enige.
Nu 9 weken, maar kan mijn buik echt niet inhouden!! En we hebben over twee weken een bruiloft met de hele familie😂🫣 Ik denk dat we het dan gewoon vertellen.
Gelukkig, ik ben niet de enige.
Nu 9 weken, maar kan mijn buik echt niet i ...
Misschien zeg ik iets geks, maar ik zou het dan wel alvast aan het bruidspaar voorleggen dat als er naar gevraagd word dat je het dan niet wil ontkennen. Sommige vrouwen/mannen hebben er namelijk helemaal geen problemen mee als je het verteld op zo'n mooie dag, maar anderen kunnen het juist minder prettig ervaren en hebben dan liever dat je daar een andere dag voor uitkiest.
Niet beoordelend bedoeld maar, zo weet je zeker dat het tussen jou en het bruidspaar goed zit en dat er niet achteraf een onenigheid kan ontstaan.
In ieder geval wens ik je een hele fijne zwangerschap toe❤️🍀
Hee meiden, ik heb ook al een flink buikje. Ik kan mn spijkerbroeken al niet meer aan! Weten jullie of dit echt gaat doorzetten naar een echte babybuik of wordt de buik eerst weer wat dunner voordat je een 'echte' babybuik krijgt? Benieuwd of ik mn spijkerbroeken nog wel aan ga kunnen... 😬