7 Reacties

2 jaar geleden

Hey schat ik herken dit niet, huisarts bellen?

2 jaar geleden

Reactie op Santje2023

Hey schat ik herken dit niet, huisarts bellen?
Voelt een beetje als maagzuur wat maar niet omhoog komt. Slik ook sinds gister antibiotica voor blaasontsteking

2 jaar geleden

Ik heb dit echt letterlijk vanavond gehad voor een half uurtje.. kon amper lopen pff wat een pijn… dit is dezelfde pijn als mijn partner wel eens heeft en die heeft hoogstwaarschijnlijk pds dus zou me niets verbazen als het onze maag/darmen zijn die aan het schuiven moeten en dat kramp veroorzaakt.. dat was mijn idee namelijk 😅

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Ik heb dit echt letterlijk vanavond gehad voor een half uurtje.. kon amper ...
Ja precies. Ik heb er geen mega pijn van, alleen vervelend gevoel. Is inmiddels wel weg. Voelde meer ook als maagzuur wat niet omhoog kwam

2 jaar geleden

Blaasontsteking kan pijn geven (vaak onder maar kan natuurlijk altijd variëren). Antibiotica kan buikpijn geven. Door je baarmoeder worden je organen opzij geduwd, kan pijn geven. Dagelijks ontlasting hebben is vaak wel handig bij buikpijn. Aanvalsgewijze pijn in je bovenbuik kan ook galstenen zijn (vaak iets meer naar rechts onder je ribben). Dan komt het in aanvallen, vaak na het eten en gaat vanzelf weg. Als het een terugkomend iets is zou ik even overleggen met je huisarts voor de zekerheid 😊

2 jaar geleden

Reactie op Parkbewoner

Blaasontsteking kan pijn geven (vaak onder maar kan natuurlijk altijd varië ...
Dank je wel! Ik had het juist voor het eten. En heb niet veel pijn, gewoon een vervelend gevoel

2 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad.. een paar keer uit het niets, kan geen link leggen tussen voor of na het eten. Gevoelsmatig lokt 'ineen gebogen' dit gevoel uit.. heb dan het gevoel alsof ik moet overstrekken.. bij mij is het wel echt een pijn die aanblijft houden voor zeker een kwartier tot half uur.. het voelt alsof al mijn organen aan het verkrampen zijn.. weet soms van gekkigheid niet wat ik moet doen om het gevoel weg te kunnen laten zakken.. als iemand tips of ideeën heeft hierover, hoor ik het graag! Verloskundige gaf aan dat zij hier niet veel mee kan omdat de baarmoeder lager ligt.. maar heb dit gevoel voor mijn zwangerschap nog nooit gehad..