9 Reacties

4 maanden geleden

Hier geen bijwerkingen gehad. Mijn zoontje is nu 12 weken. En hier nog geregeld last van krampjes. Om de zoveel dagen een flinke piek en dan is het weer een stuk minder. Echt aan het aftellen voor hem wanneer ze verdwijnen

4 maanden geleden

Onze zoon had ook heel veel kramp na de vaccinatie. Dit duurde een week. Heel veel huilen, opgeblazen buik, en harde scheten. Nu weer een stuk relaxter.

4 maanden geleden

Mijn zoontje heeft echt een paar weken last gehad voor mijn gevoel. Natuurlijk liep het ook samen met sprong etc maar ik vond het heftig

4 maanden geleden

Mijn dochtertje had 2/3 dagen na de vaccinatie ook last van ‘buikpijn aanvallen’ leek wel. Ze kromp dan helemaal in elkaar. Die krampjes/aanvallen duurde dan even paar seconde en dan werd ze weer ff rustig maar daarna kwam er weer een. Ook ging ze opeens weer meer teruggeven van de fles. Nu een week later lijkt t weer rustiger

4 maanden geleden

Reactie op jk1995

Mijn dochtertje had 2/3 dagen na de vaccinatie ook last van ‘buikpijn aanva ...
Het is idd precies zoals je het omschrijft... hopelijk is hij er dan ook binnen een paar dagen vanaf.. Bedankt voor je reactie.

4 maanden geleden

Reactie op jolijnma

Mijn zoontje heeft echt een paar weken last gehad voor mijn gevoel. Natuurl ...
Ja ik vind het ook best heftig, maar nu ik de reacties lees ben ik blij dat ik niet de enige ben :-)

4 maanden geleden

Reactie op JFDJ

Onze zoon had ook heel veel kramp na de vaccinatie. Dit duurde een week. He ...
Hier precies zo, hopelijk is hij snel weer de oude

4 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Hier geen bijwerkingen gehad. Mijn zoontje is nu 12 weken. En hier nog gere ...
Ik tel met je mee af, ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee hihihi zo zielig voor ze he.

4 maanden geleden

Reactie op Kimandrew

Het is idd precies zoals je het omschrijft... hopelijk is hij er dan ook b ...
Ik hoop het ook voor je! 🍀