8 Reacties

4 dagen geleden

Onze dochter slaapt al sinds ze nog geen 4 maanden is op haar buik. Ze kon toen ook nog niet terug rollen. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt, omdat ze toen al goed haar hoofdje op kon tillen. Als jouw dochter hierdoor beter en lekkerder slaapt, gewoon doen!

4 dagen geleden

Dochtertje van 5 maanden slaapt ook al een maand of 2 op haar buik. Hoe ik haar ook in bed leg, ze draait zich altijd weer op haar buik. Ze zijn nu wel sterk genoeg om hun hoofdje op te tillen, mocht dit nodig zijn. Tegenwoordig draait ze zich in de ochtend als ze wakker wordt vaak zelf wel weer op haar rug. Is voor ons ook het teken dat ze klaar met slapen is 🤣

4 dagen geleden

Reactie op ElineB1994

Dochtertje van 5 maanden slaapt ook al een maand of 2 op haar buik. Hoe ik ...
Correctie, 6 maanden is ze nu

4 dagen geleden

Mijn dochter slaapt ook al sinds 4 maanden op haar buik. Kan pas sinds kort zelf terugrollen😊

4 dagen geleden

Beide kids zijn buikslapers en mn oudste al vanaf 3 weken. Hoofdje kunnen ze echt wel omhoog houden, anders morgen eens met een slaapje ernaast zitten voor je eigen gevoel zodat je het ziet? Ik heb het geluk dat als die van mij even geen energie heeft om z’n koppie te draaien hij het uitkrijgt 😂

4 dagen geleden

Onze oudste was een buikslaper, maar vond tot maand of 5 in de nacht ook prima om in de inbaker zak te slapen. Overdag altijd op de buik, vanaf 3 weken. Nu tweeling van 6 maanden. Een slaapt al sinds 3 weken op haar buik, geboren met 37.3 net 5 pond. Overdag ook altijd op de buik. Met 4 maand afspraak verteld op bureau. Die zeiden dat ze mij moeten wijzen op de gevaren. En ik heb gezegd dat ik daar heel bewust van ben.

3 dagen geleden

Mijn zoon slaapt vanaf 4 maanden als op z'n buik, anders slaapt hij gewoon niet meer. Hij is sterk genoeg om te draaien met zn hoofd dus dat gaat prima. Als jouw kindje dat ook zo kan, niks aan de hand dan toch

3 dagen geleden

Onze dochter sliep al met 7 weken op haar buik, anders kwam ze gewoon niet in slaap en bleef ze gefrustreerd huilen. Ging heel goed en ze sliep lekker (door). Door de houding van borstvoeding was haar nekje al vrij vroeg sterk. Vooral doen wat werkt! Ik geef de buikslapers groot gelijk! 😇