8 Reacties

2 maanden geleden

Hi, sommige vliegtuigmaatschappijen hebben een co sleeper in het vliegtuig. Je zou evt hiernaar kunnen vragen. Ik zal wel echt van te voren even contact met ze opnemen om het te vragen (dan weet je zeker of ze het wel of niet hebben). Ik denk (als ik logisch nadenk..) dat je geen campingbedje in het vliegtuig mag nemen, TENZIJ je de voorste stoelen hebt geboekt MET extra ruimte, want dan mag je daar neerzetten wat je zelf wilt voor je kleine!

2 maanden geleden

Reactie op tocaqq

Hi, sommige vliegtuigmaatschappijen hebben een co sleeper in het vliegtuig. ...
Ik bedoel niet letterlijk voor in het vliegtuig maar om mee te nemen naar je vakantiebestemming. Dus als bagage. Sorry dat heb ik misschien niet goed uitgelegd.

2 maanden geleden

Reactie op Sef43

Ik bedoel niet letterlijk voor in het vliegtuig maar om mee te nemen naar j ...
Oh, ja dat mag zeker! 👍🏽

2 maanden geleden

Reactie op tocaqq

Oh, ja dat mag zeker! 👍🏽
Als ruimbagage of handbagage?

2 maanden geleden

Misschien niet helemaal wat je vraagt hoor, maar een camping bed is goed te huren meestal. Als je zelf iets mee wil nemen zou je ook kunnen denken aan een Deryan tentje. Denk dat het een ruim bagage wordt gezien, maar weet ik niet zeker..

2 maanden geleden

Wij zijn nu op reis in Azië en hebben voor onze kinderen 2 deryan tentjes mee. De tentjes check ik in als ruimbagage samen met de buggy. Ik stop de tentjes en buggy in zo’n tas voor de kinderwagen. Zo hoef ik er niet extra voor te betalen. Qua gewicht blijft de tas met onze buggy + 2 tentjes <10kg.

2 maanden geleden

Reactie op Sef43

Ik bedoel niet letterlijk voor in het vliegtuig maar om mee te nemen naar j ...
Weet je zeker dat het nodig is om mee te nemen? Bij bijna alle bestemmingen waar wij zijn geweest was er gewoon een babybedje aanwezig. Als je bedje mee ‘moet’ nemen dan zou ik inderdaad kijken naar een Deryan tentje. Een ander idee is om een rugtas met bed functie te hebben. Aangenomen dat je kindje van april is, dan zou hij/zij in zoiets nog passen. https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-luiertas-waterdicht-multifuctioneel-luiertas-3-in-1-baby-bed-76cm-32cm-luiertas-grijs-roze-met-verschoningsmatje-babyverzorging-luiertas-met-babybedje-wieg-kinderwagen-haak-baby-bedje-luiertas-rugzak-luiertas-verzorgingstas/9300000008119454/

2 maanden geleden

Ik heb de deryantent meegenomen als handbagage. Maar ik heb dat gewoon gedaan en niemand zei er wat van. Niet echt naar de regels gekeken.