13 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op NathalieA
Hier slaapt hij nog in de co-sleeper zolang wij nog niet in bed liggen. Als ...
Zo doe ik het ook maar dan een ledikant ipv cosleeper.
Ik ga kiezen tussen de monkey mum bedhekken of een vloerbed. Zo had ik ooit een topper in de vloerbox gelegd en dit was ideaal (140x200).
Ik ben ook altijd zo bang dat hij eruit valt.. hij weet hoe hij met zijn beentjes er als eerst af moet maar half slapend schuift hij het hele bed door. En dan ren ik bij de kleinste beweging al met mijn buik naar boven. Niet te doen zo 😅
9 maanden geleden
De co-sleeper werd te smal en zonder wieletjes . Wij hadden een hele smalle van familie geleend. Daar kwam ze met de armen door de spijlen heen. Daarna in haar eigen bedje gelegd voor 2 maanden. Maar voelde niet goed en wilde haar graag bij me hebben. Tevens komt ze ook nog regelmatig 1 keer voor een nachtvoeding. Misschien toch maar zo’n hekjes bestellen, maar dan zegt m’n partner. Leg haar maar in haar eigen bed en dat wil ik niet 🤣😄
9 maanden geleden
Reactie op LikeTABU
De co-sleeper werd te smal en zonder wieletjes . Wij hadden een hele smalle ...
Haha ja typisch dat zei de mijne eerst ook tot ik hem uitlegde dat ík degene ben die eruit moet en wakker word en helemaal naar de andere kamer moet en niet hij en dat dus niet gaat gebeuren. Hij slaapt overal doorheen dus of de kleine er nou wel of niet bij ligt 😝. Nu mag ik zelf kiezen.
Ik was een tijdje terug op vakantie en daar moest ik hem wel in een camping bedje leggen en heel die week sliep hij ook gewoon door dus wie weet als je de ledikant naast je bed legt je ook rust krijgt? Mijn partner had ook het idee nog een tweepersoons bed tegen die van ons aan te zetten en onze makelaar heeft dat ook zo ivm cosleepen.
9 maanden geleden
Reactie op Evida1988
Haha ja typisch dat zei de mijne eerst ook tot ik hem uitlegde dat ík degen ...
Precies dat. Ik ben ook degene die bijna 1 jaar elke nacht haar voeding geeft, dus dat is makkelijk praten hè 😋
We hebben helaas de ruimte niet voor een ledikantje en we hebben ook nog een doorgroei ledikant gekocht waardoor we al maatje 140cm hebben 😅 nu achteraf denk ik niet zo slim. Maja…
Misschien toch zo’n rekjes aanschaffen. Maar als je die ‘s avonds/‘s nachts omlaag moet doen wordt ze misschien ook wakker hè
9 maanden geleden
We hebben een ledikant als cosleeper bevestigd aan één kant, en eventueel een hekje voor aan de andere kant. Ons zoontje ligt nog redelijk stil, maar als hij beweeglijker wordt gaat hij naar het vloerbed voor het eerste gedeelte van de nacht zodat het niet gevaarlijk is. Als hij dan wakker wordt en wij willen naar bed, dan komt hij bij ons liggen en dien ik als ‘barrière’ en de andere kant het ledikant, hahaha