6 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb daar geen ervaring mee, maar ons zoontje (nu bijna 16 maanden) zet zich sinds een paar weken met zijn voet af tegen de muur waardoor het aankleedkussen schuift. De grootste lol heeft hij dan, maar als onze commode minder diep was geweest dan moesten we nog meer oppassen dat hij niet er vanaf valt 🤭 Als ze zo klein zijn blijven ze nog wel braaf liggen, maar als ze iets ouder worden niet 🙈

2 jaar geleden

Antislip matje onder je verschoonkussen leggen ;) ik denk dat 40 cm wel snel krap wordt, gewone kussen is al vrij snel te klein vond ik!

2 jaar geleden

Je zou ook een vergrootblad erop kunnen maken. Wel goed vastzetten aan de muur!

2 jaar geleden

We hadden 60cm diep. Je hebt met 40cm weinig ruimte om iets achter of voor je verkleedkussen te leggen. Als je commode breed genoeg is, dan zou ik het gewoon proberen. Eventueel een blad er bovenop leggen kan later ook nog. Blad kun je makkelijk op maat bestellen: bij opmaatzagen.nl bijvoorbeeld. Ook handig om een plankje aan de muur te hangen, dan heb je dingen makkelijk voor het grijpen voor jezelf maar niet voor je kindje.

2 jaar geleden

Reactie op bubble2024

We hadden 60cm diep. Je hebt met 40cm weinig ruimte om iets achter of voor ...
Het plankje werkte bij ons tot een jaar of een, daarna moesten we de commode verplaatsen omdat m’n zoon alles er alsnog af trok of er tegenaan schopte. Denk dat 40cm al snel te smal is, zeker als je een beweeglijk exemplaar hebt.

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook en we hebben direct aangeleerd hem vanaf de zijkant aan te kleden, voor ons geen enkel probleem...