4 Reacties

3 maanden geleden

Toen onze dochter 10 maanden was heeft zij corona gehad. Ze was 2 dagen huilerig, toen 1 dag heel verkouden en hoge koorts. Daarna waren de meeste klachten verdwenen. Zij was de eerste, daarna kregen mijn man en ik het ook. Was in 2022. Toen gold nog quarantaine.

3 maanden geleden

Wij hadden vorige week allemaal corona. Of nou ja, mijn vriend en ik zeker, de kids niet getest. De week ervoor hadden we allemaal buikgriep en deze week heeft de oudste waterpokken. Alles gaat hier dus lekker rond, It is what it is.. de opvang is een groot virus nest op dit moment en elke week brengen ze iets nieuws mee. Je houdt het wat mij betreft dus ook niet tegen binnen het gezin. Wij hebben gewoon voor onze kinderen gezorgd zoals altijd toen we corona hadden. Zelf had ik overigens alleen een schorre stem, net als de oudste. Mijn vriend en de jongste waren echt snotverkouden. Maar iedereen is er prima doorheen gekomen en op naar het volgende virus😜

3 maanden geleden

Toen onze oudste (nu 3,5 jaar) 11 maand was hebben mijn partner en ik ook corona gehad. Onze zoon heeft geen klachten gehad en ook de testjes die wij bij hem deden bleven negatief. We droegen een mondkapje bij de verzorging en veel schoonmaken. Ze hoeven het niet te krijgen, maar ziek worden hoort helaas wel bij het leven.

3 maanden geleden

Wij allemaal corona gehad vorige week. Alleen de baby niet getest maar ze had ook koorts. Zolang ze niet snel ademen en extreme koorts hebben doen ze niks. We hadden de hap nog gebeld maar die zei zelfs geen zetpil om de koorts in de gaten te houden omdat ze nog geen 3mnd was. Na een nachtje koorts was ze alleen nog verkouden