22 Reacties
één maand geleden
Ik snap het wel. Ik ben 4 a 5 dagen per week alleen met de baby. Soms "verveel" ik me ook, maar over het algemeen vliegen de dagen wel voorbij vind ik. Wat wij doen: vaak in de ochtend een wandeling door de wijk, het park of naar de supermarkt. Soms loop ik bewust langs de basisschool van mijn zoon als ze buiten spelen. Ze vindt het geweldig om naar de spelende kindjes te kijken. De middag vaak in badje, boekjes lezen, babygym, met knuffels spelen, haar voor de spiegel neerzetten en naar zichzelf kijken vind ze ook leuk. Als grote broer van school komt is er meer drukte in huis en dat vind ze gezellig en hoef ik haar minder te vermaken.
Zwemmen is ook heel leuk om met je baby te doen! Of naar de kinderboerderij. Of de baby in de draagzak en lekker door het centrum wandelen, genoeg te zien voor je baby.
één maand geleden
Je kunt ook vanuit huis in de wakkertijden gaan wandelen. Kap open (mits de zon er niet in schijnt en het droog is) en lekker naar de voorbijgaande bomen laten kijken! Vindt mijn dochtertje echt fantastisch!
Of ga langs bij je ouders? Of een vriendin?
Ik ben vaak ook al druk met boodschappen en het huishouden (wat lastiger is nu met een baby én een peuter...).