7 Reacties

2 maanden geleden

Op kdv dagen maken wij haar 6.45 wakker en vertrekken we rond 7.30/45. Andere dagen thuis maken we haar 7 uur wakker. Het enige wat wij hebben is dag- en nachtritme want overdag ben ik al blij als ze 3x 45min. Slaapt. En als hij eerder dan 7 uur wakker wordt is het dan ook haalbaar voor jullie thuis om hem eerder naar de opvang te brengen?

2 maanden geleden

Ik kan hem eerder brengen, dat is op zich geen probleem. Maar dan ben ik echt veel en veel te vroeg op werk. Ik begin met een nieuwe baan. Ik weet dag een baby niet te sturen is haha. Mss gewoon even zo doen totdat hij wakkertijd verlengt

2 maanden geleden

Het blijft altijd zoeken met die kleintjes! Je kan altijd je eigen planning volgen en zien wat het doet. Hij wordt idd vanzelf ouder en de slaapjes wisselen nog wel meermaals de komende jaren 😄.

2 maanden geleden

Onze meid wordt tussen 5.45 en 6.15u wakker, we brengen haar dan wel rond 7.45u naar het kdv zodat ze daar nog eventjes kan spelen en daarna naar bed kan. Zij houden wel de “wakkertijden” aan en als ze gelijk moe is daar, gaat ze meteen lekker naar bedje!

2 maanden geleden

Mijn dochter is soms ook al vroeg wakker en gaat pas om 7:30 naar de opvang. Best vaak gaat ze daar meteen op bed 😅 ze volgen haar daar gewoon.

2 maanden geleden

Jaa gelijk naar bed zal daar ook wel moeten, ongeacht de tijd. Red het net: verschonen, aankleden, fles geven en dan rijden naar kdv haha. Ik va het even aankijken en idd vwranderd de wakkertijd ook met de tijd!

2 maanden geleden

Die van mij was vanmorgen om 7 uur wakker en heeft precies niet geslapen toen ik 'm kwam ophalen om 12:15. Viel daarna als een blok in slaap in de kinderwagen. Denk dat het ook even wennen is voor hem en dat het echt wel goedkomt met 't slapen.