120 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op kiroet30
Och wat heftig voor je en ontzettend naar dat je je zo voelt thuis.
Heeft ...
Het is inderdaad niet te doen 😅 we moeten vrijdag weer terug naar de kinderarts en dan gaan ze opnieuw onderzoeken. Ik heb het idee dat we nog iets over het hoofd zien. Dit is geen babygedrag, hij heeft echt pijn/ongemak
4 maanden geleden
Reactie op Anoukxx
Het 'darmprobleem' was verholpen volgens de artsen en de onrust zou thuis v ...
Dat was hier ook, zoon had een opstopping en kreeg in totaal vier klysmas. Ook toen de onrust niet weg, bleek uiteindelijk verborgen reflux te zijn. Door omeprazol heb ik echt een ander kinds ineens 😅
4 maanden geleden
Reactie op Anoukxx
Het 'darmprobleem' was verholpen volgens de artsen en de onrust zou thuis v ...
Wat een nachtmerrie voor jullie. Hier gaat het inmiddels wat beter, sinds ik op een koemelkvrij dieet ben gegaan (geef borstvoeding) Hoop echt dat jullie ook snel wat meer rust ervaren, want ik weet hoe ellendig jullie je voelen. Heel veel sterkte 🍀
4 maanden geleden
Reactie op kiroet30
Oh dat is dan wel fijn in ieder gevall! Wie weet is t na die 4 maanden slaa ...
Ik hoop het ook! Dat was bij mijn oudste idd ook zo. Alleen met hem was het niet zo'n strijd met inslapen, die sliep gewoon alleen korte slaapjes. Deze baby maakt gewoon van het hele naar bed gaan 1 grote strijd 🥲
4 maanden geleden
Reactie op Anoukxx
Ik hoop het ook! Dat was bij mijn oudste idd ook zo. Alleen met hem was het ...
Ahh ik heb het zo met jullie te doen. Hopelijk wordt het snel beter. Slaapt je zoontje in de nacht ook nog zo onrustig?
4 maanden geleden
Reactie op kleindotje
Ahh ik heb het zo met jullie te doen. Hopelijk wordt het snel beter. Slaapt ...
Ja helaas wel, niet meer zo veel krijsen door de reflux dus dat is fijn, maar nog steeds korte slaapjes en veel huilen. Om de beurt zijn mijn vriend en ik hem aan het sussen en weer in slaap aan het helpen. Morgen maar weer een rondje ostepoaat en volgende week weer op controle in het ziekenhuis
4 maanden geleden
Reactie op Anoukxx
Ja helaas wel, niet meer zo veel krijsen door de reflux dus dat is fijn, ma ...
Dit hadden we dus met mijn dochtertje ook. Had bij haar ook het vermoeden van reflux, omdat ze zoveel aan het slikken was. Heb je evt. Koemelkallergie uitgesloten?
4 maanden geleden
Reactie op kleindotje
Dit hadden we dus met mijn dochtertje ook. Had bij haar ook het vermoeden v ...
Nee niet uitgesloten, maar daar heeft hij verder geen 'symptomen' van. Mijn gevoel zegt ook dat dat het niet is. Ik had een hele lange persfase bij de bevalling, de ostepoaat zei dat als hij zijn nek masseert dat het net is alsof hij een 60 jarige los moet maken. Ik denk dat het meer iets lichamelijks is waar hij dus last van heeft. Was helaas bij mijn oudste ook zo, die was bijna geboren en werd terug omhoog geduwd voor een spoedkeizersnede..
4 maanden geleden
Reactie op Anoukxx
Nee niet uitgesloten, maar daar heeft hij verder geen 'symptomen' van. Mijn ...
Wat zielig voor je kleine mannetje en wat een heftige bevalling voor jou. Hopelijk kan de osteopaat hem wat relaxter laten voelen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook niet gelijk dacht aan koemelk, aangezien het niet te typische symptomen waren op het slikken en (vermoedelijke) reflux na dan.