11 Reacties

5 dagen geleden

Bij mij 4.5 maanden heel slecht melk drinken ( slaperig) dat is ook sprong?

5 dagen geleden

Hoi hoi onze dochter van 5 april, laat ook duidelijk blijken een mentale sprong te ondergaan馃槄 ze zeurt zodra ze opstaat en Savonds weer naar bed gaat.. kan niet alleen spelen, drinkt minder goed en precies wat je zegt hazenslaapjes en frequenter wakker in de nacht.. niet voor honger maar gewoon wakker 馃槄馃槀 het is elke maand weer wat anders, ons motto hier thuis: just go with the flow 馃寠 馃槀

5 dagen geleden

Ik las dat sprong 5 ongeveer vanaf 26 weken is (zo ver is ze nog niet, 23 april geboren). Ze is wel steeds wat eerder in de sprongen, maar ook heel kort. Wij hebben misschien 2 dagen gehad dat ze wat slechter sliep (als in: ze wilde 鈥榮 nachts ineens weer een flesje). Ze is eigenlijk alleen maar beter gaan slapen, van 19 tot 7. Ze wil ook alleen nog maar in een donkere kamer liggen tijdens elk slaapje. Ik ben benieuwd hoeveel we gaan merken van sprong 5. Of misschien beter gezegd: hoe weinig.

5 dagen geleden

Zoontje van 16 april hier die ook duidelijk in sprong 5 zit. Heel veel jammeren tijdens het spelen, chagerijnig of huilend wakker worden, veel behoefte aan contact en vaker klaarwakker in de nacht. Valt soms geen land mee te bezeilen. 馃槄

5 dagen geleden

Reactie op moesappel

Ik las dat sprong 5 ongeveer vanaf 26 weken is (zo ver is ze nog niet, 23 a ...
Oh correctie, bedoelde 22 weken.

5 dagen geleden

Reactie op malouna

Zoontje van 16 april hier die ook duidelijk in sprong 5 zit. Heel veel jamm ...
Ohh die herken ik ook zo eeerg! Jammeren tijdens het spelen 馃槄馃槀

5 dagen geleden

Pff hier snachts veel wakker en dutjes overdag drama.. terwijl t via de app pas einde van de maand sprong 5 moet beginnen

5 dagen geleden

Als ik het hier zo allemaal lees vermoed ik ook sprong 5 馃ぃ Flesjes niet meer leeg drinken, soms huilend wakker worden ( gelukkig niet midden in de nacht), niet alleen willen zijn

5 dagen geleden

Zo slapen is heftig geworden terwijl t na de slaapregressie goed ging

5 dagen geleden

Ja hier helaas ook! Zoontje van 6 april ook lekker in sprong 5馃檲 duurt savonds uren voor hij goed in slaap is, overdag steeds jammeren en niet meer alleen willen spelen... echt heeeel vervelend.. poehhh

5 dagen geleden

Hier loopt alles door elkaar volgens mij. Onze dochter is van 17-4 en kotm gsinds een week weer 3x in de nacht drinken (bv)en daarvoor al 3 weken 2x in de nacht komen. Sliep vanaf 7 weken door (22:00-6:00). We zijn nog niet door de slaapregressie heen denk ik (?) maar sprong 5 staat om de hoek. overdag nog steeds hazenslaapjes sinds een maand en . onze dochter wil juist heel veel drinken en heeft veel honger. Meer die dit herkennen?