29 Reacties
3 maanden geleden
Heel blij mee! Op het strand veel gebruik van gemaakt bij de oudste, ze speelde erin en sliep er in. Ook voor slaapjes gebruikt wanneer we bij mensen op visite gingen.
Komende vakantie gaat ons zoontje erin slapen.
Onze dochter zweette er wel veel in, dus we hebben nu het 3D welcool matras erbij gekocht. Nog niet gebruikt, dus daar kan ik nog niets van zeggen
3 maanden geleden
Vind hem fantastisch, ons zoontje van nu 2 jaar slaapt er echt altijd goed in. Het is echt zijn home away from home. Is herkenbaars ook als we niet thuis zijn. Gebruiken het nu 1,5 jaar en nog geen gebrek te vinden
3 maanden geleden
Ik ben fan!! Wij hebben wel tot bijna 2 het babytentje gebruikt bij onze oudste dochter. Ze sliep daar 1x per week alle dutjes in bij opa en oma, we nemen hem mee als we bij vrienden/familie langs gaan en op vakantie oa. in Thailand hebben we hem vaak als bedje gebruikt. Daarnaast is het top op het strand/bij het zwembad voor dutjes en om te spelen. Gister hebben we de peutertent ontvangen, hier heeft ze vannacht voor het eerst weer heerlijk in geslapen. Haar broertje ligt nu in de babytent. Voor een baby/dreumes vind ik de babytent persoonlijk een stukje fijner, die is namelijk echt een stuk kleiner. Maar ja, wij gebruiken hem dan ook echt met backpacken en dan is elke cm & gram die je bespaard heel mooi meegenomen. Als de grote niet uitmaakt dan zou ik wel direct de peuter variant kopen, dan ben je in een keer voor een x aantal jaar klaar! Ik kan met mijn 1,63 zelfs nog prima in het peutertentje liggen als het echt zou moeten😅
3 maanden geleden
Wij hebben de boxvariant maar gebruiken deze vakantie alleen maar het tentje (zonder frame) we hebben hem in de caravan op de omgebouwde rondzit staan ‘s nachts en overdag staat ie soms buiten om in te spelen. Ons zoontje is 14 weken dus hij ligt alleen maar. We hebben de boxvariant gekozen om hem langer te gebruiken en ook makkelijker als box te kunnen gebruiken als hij wel gaat zitten en kruipen. Hij bevalt ons top! Alleen het matrasje wat erbij zit zweet inderdaad wel met warm weer. Wij gaan ook kijken voor een schuimmatrasje erop..
3 maanden geleden
Wij ook blij mee.
Goed te krijgen op marktplaats ook!
Je kindje moet er wel aan wennen. Want rits dicht doen is wel een typisch geluid.
Ik heb baby en peuter. Scheelt toch net even in het formaat.
In de familie nog meer die ‘m hebben. Er stonden eens 4 tentjes op een rij in de tuin voor een middagdutje. 😍
3 maanden geleden
Vraagje, kan de peuter deze rits van binnen zelf open maken?
(Onze peuter ligt nu in grote bed omdat hij uit ledikant viel, maar is eigenlijk nog niet toe aan de vrijheid van grote bed. Kruipt er steeds uit, dus willen misschien een bedtent proberen, maar die kan hij openritsen).
3 maanden geleden
Reactie op Tessa222
Vraagje, kan de peuter deze rits van binnen zelf open maken?
(Onze peuter ...
Als hij met zijn gewicht in de tent gaat hangen kukelt het tentje zo om. Toevallig van de week met onze peuter gaan zwemmen bij n plas en ook dit tentje meegenomen. Rond dutjestijd hem erin gelegd maar hij wilde er uit. Ging toen helemaal naar de zijkant en leunde er tegenaan waardoor het geheel gewoon omkieperde. Hij kan er zelf smakelijk om lachen en wij ook, maar veilig is het niet. Vooral niet als het tentje op hoogte staat!
3 maanden geleden
Reactie op Duplofiets
Als hij met zijn gewicht in de tent gaat hangen kukelt het tentje zo om. To ...
Hier nog nooit gebeurd, wij zorgen er wel voor dat als ie op hoogte staat hij er niet vanaf kan vallen. En er zitten geen labeltjes aan de ritsen aan de binnenkant, dus in theorie niet
3 maanden geleden
Reactie op Duplofiets
Als hij met zijn gewicht in de tent gaat hangen kukelt het tentje zo om. To ...
We hebben een bedhekje en bedje staat tegen de muur, dus de kans dat hij omvalt, valt dan mee denk ik. Het is meer dat hij nog geborgenheid zoekt. Maar vind het een te duur tentje om te proberen
3 maanden geleden
Ik heb er eentje voor mijn baby. Zo kan ze er in meegroeien. Ik vind hem heerlijk. Neemt niet veel ruimte in ingeklapt, maar het inklappen is net als met een pop up tentje even zoeken.
Geen teek, mug of ander steek of prikbeest komt in de buurt van haar.
Kijk of je een tweede hands kan krijgen als je financieel wat krap zit. Veel zijn nog heel prima!
3 maanden geleden
Nog een vraagje: is het niet vrij koud als hij op de vloer staat? Wij gaan altijd in oktober op vakantie en dan is het echt wel al kouder. Verder zal hij bij oma gebruikt worden het hele jaar door, dus ook in de winter. Het tentje lijkt me ideaal, maar dit houdt me tegen!
3 maanden geleden
Reactie op Melanie162
Nog een vraagje: is het niet vrij koud als hij op de vloer staat? Wij gaan ...
Nee is best warm, maar als je je zorgen maakt, kun je het op een plaid leggen