4 Reacties

3 maanden geleden

Het ligt er een beetje aan hoeveel de waarde verhoogd is. Beetje afhankelijk van de soort waarde maakt 1 of enkele punten hoger of lager niet echt uit en krijg je daar geen klachten van.

3 maanden geleden

Reactie op Annick33

Het ligt er een beetje aan hoeveel de waarde verhoogd is. Beetje afhankelij ...
Ja dat klopt, maar de TSH, FT4 en ALAT zijn alle 3 afwijkend. En ik ben uiteraard geen arts, maar als ik de klachten heb die bij een schildklier aandoening hoort, en de de waardes bevestigen dit door afwijkend te zijn, vind ik het een beetje kort door de bocht. Ook vroeg ik me af of er meer vrouwen zo’n beetje 4 maanden na de bevalling nog diarree hebben. Ken genoeg vrouwen die bevallen zijn, maar geen 1 die deze klachten zo lang houdt.

3 maanden geleden

Reactie op AD104

Ja dat klopt, maar de TSH, FT4 en ALAT zijn alle 3 afwijkend. En ik ben uit ...
Ik ben behandelaar bij de MDL, vandaar mijn reactie. Een bevalling kan best iets triggeren in het lijf, ook prikkelbare darm syndroom😊. Ik weet je waardes niet dus kan er verder weinig over zeggen! Eventueel kan je een second opinion aanvragen. Verder bij dunne ontlasting willen psylliumvezels wel eens helpen.

3 maanden geleden

Reactie op Annick33

Ik ben behandelaar bij de MDL, vandaar mijn reactie. Een bevalling kan best ...