Hi!
Onze dochter is alles behalve een spenen kindje op het moment, echter toen zij net geboren was vond ze de difrax natural newborn super fijn. Ik merk dat zij wel zuigbehoefte heeft, en niet genoeg heeft aan alleen haar vuistje op het moment, maar de speen pakt zij niet. Nu heb ik van difrax ook andere spenen en maten geprobeerd, maar dan kokhalst ze direct (terwijl de spenen minder klein zijn dan de speen van haar flesjes)
Andere merken die ik geprobeerd heb: MOM, BIBS, Kruidvat eigen merk en van difrax de dental editie.
Ik vind het fijn hoor dat ze geen fan is van de speen, zo hoef ik het zometeen ook niet af te leren of in de nacht m'n bed uit om de speen goed te doen; maar wil haar wel iets van comfort kunnen bieden.
PS ik durf het nog niet aan om in haar bedje een knuffel / doek oid te geven en daarbij ligt ze op dit moment nog in de puckababy piep en gaat binnenkort over naar de puckababy mini, dus de handjes zitten in de slaapzak. Ze rolt nog niet en laat ook geen seintjes daarvan zien.
Ben benieuwd of iemand wellicht een goede/fijne tip heeft waar ik zelf wellicht niet over na heb gedacht.