5 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook baby van bijna 12 weken. Ook sinds 1 week alleen maar korte slaapjes en dan weer 1,5 uur wakker. Weinig tevreden. Ik dacht indd ook net uit sprong 3 dus het wordt beter maar nee dus.. ik weet dat met 4 maanden een slaapregressie komt maar vraag me af of dat ook met 3 maanden al kan (ik hoop het bijna want anders krijgen we dit over een maand weer 🫣)..

4 maanden geleden

Lieve moeder, je faalt absoluut niet! 😘 Soms hebben ze van die dagen dat ze niks lijken te willen en in de knoop zitten met zichzelf. Zo lastig dat je ze niet kunt vragen wat er is. Ik heb geen oplossing voor je, maar herken het zeker. Voor mij werkt het om dan alles te laten voor wat het is en er voor haar te zijn. Even geven wat ze nodig heeft, misschien nu dan juist wel dat contact dutje wat ze normaal niet nodig heeft. Even loslaten wat je nog allemaal ‘moet’ doen, ook al valt dat niet mee. Ook deze dag gaat weer voorbij, morgen zal het vast weer beter gaan. Op dit moment is mijn dochter ook net een koala. Zodra ik haar probeer neer te leggen, gaat ze heel hard huilen, terwijl ze normaal zo lekker tevreden is

4 maanden geleden

Ik herken het gedrag ook. Kon haar prima wegleggen, slaapjes verlengen lukte. Nu gaat ze huilen bij het wegleggen en slaapjes zijn vaak ook maar 20 minuten... Ik zie meerdere meiden die het hebben. Het zal wel een fase zijn. Mijn dochtertje rolt ook en is gewoon veel aan het ontwikkelen. Daar denk ik dat het vandaan komt. Ze doet een aantal sprong 4 dingen al.

4 maanden geleden

De sprongetjes zijn niet precies hè. Misschien is je kindje wat later in die sprong gegaan en komt er later uit?

4 maanden geleden

Reactie op fiortjuh

De sprongetjes zijn niet precies hè. Misschien is je kindje wat later in di ...
Verder doe je het super! Helaas heb je geen gebruiksaanwijzing en denk je soms ; wat is dit? Maar je baby is gevoed, gezond en gelukkig (al wat lastig nu;))