17 Reacties
4 maanden geleden
Jahoor, onze dame zit nu rond sprong drie en ik merk ook al dat ze minder drinkt. Ze doet ook veel moeilijker met haar fles. Draait continue haar hoofd weg maar gaat dan weer huilen dat ze wel drinken wilt.😅
Een heel onhandig tafereel is het elke keer.
4 maanden geleden
Hier heel weg herkenbaar! In alles wat je schrijft. Ben er alleen niet achter of het minder drinken echt kwam door een sprongetje.
De kleine dronk ook 5x180 binnen 20 minuten leeg. Hij liet rond de sprong 50/70 elke keer staan, wat we niet van hem gewend waren en sliep heel veel. Zelfs de huisarts nog gebeld omdat we dit niet herkenden. Maar die zag geen signalen om langs te komen en moesten het even aankijken….
Uiteindelijk hebben we namelijk de flessenspeen veranderd naar maat M ipv S omdat hij begin te huilen tijdens de fles, en halverwege zo moe was dat hij blijkbaar teveel moeite moest doen… dronk vanaf dat moment de flessen weer helemaal op!
4 maanden geleden
Nog even een toevoeging: toen niet beseft dat dit met een sprongetje te maken kan hebben aangezien dit 2 week heeft aangehouden
4 maanden geleden
Reactie op sharonxoxx
Nog even een toevoeging: toen niet beseft dat dit met een sprongetje te mak ...
Andere speentje zou ik kunnen proberen. Maar bij ons valt ze niet in slaap. Gaat van huilen naar overstuur waardoor ik dus helemaal de fles er niet meer in krijg. Dan houd ik er ff 5 min vast. En daarna met geluk krijg ik er nog 20 cc in.
4 maanden geleden
Reactie op AEMM
Zo zitten wij inderdaad ook. Hoofd weg draaien en dan huilen. Veel meer boe ...
Vervelend is dat hè. Als ze echt lastig doet met drinken wachten we meestal 5 a 10 minuten en dan drinkt ze daarna soms beter. Het is bij ons wel voornamelijk dat ze dit doet rond de sprongen
4 maanden geleden
Reactie op Tessa222
Ons zoontje (bijna 15 weken) dronk vandaag bij opvang maar 2x 100.. waar hi ...
En hoe is de nacht gegaan? Hier slaapt ze vandaag ook bijna hele dag door, dus hoop dat ze zoveel slaap nodig heeft dat ze de nacht ook lekker doorslaapt maar vraag het me af 😅.
Verder idd steeds maar kleine flesjes wat ze hier drinkt en ze is super vervelend tijdens het drinken. Bied nu wel wat vaker aan dat ze iig wel redelijk wat binnen krijgt over de gehele dag.
Enige voordeel is dat ze weer lekker op me wil slapen, daar is ze de laatste tijd beetje klaar mee omdat ze hele tijd wil rondkijken en nieuwsgierig is,terwijl ik het heerlijk vind als ze rustig op me ligt, dus ook wat positieve dingen aan het sprongetje 😜. Maar hoop toch dat ze snel weer de vrolijke nieuwsgierige dame is ☺
4 maanden geleden
Reactie op Sssv
En hoe is de nacht gegaan? Hier slaapt ze vandaag ook bijna hele dag door, ...
Beetje late reactie, maar ik mag echt niet klagen. Hij slaapt telkens zelfs tot 5, 6 of 7 uur door 😅 En zo weinig als hij vorige week dronk, zo veel drinkt hij nu.
Toen 2x 100, en nu 2x meer dan 200.
Zijn slaapritme overdag wisselt enorm, maar zolang hij me snachts laat slapen, vind ik het prima haha.
Heerlijk he, dat op je slapen? 🥰 Als hij hier zo rond 5 uur wakker wordt, pak ik hem ook lekker bij me in bed, en slaapt hij makkelijk nog even door. Heerlijk!
Hoe was de nachr nog bij jou gegaan?
4 maanden geleden
Hier ook een baby die vroeg in sprong 4 zat/zit. Hij was heel onrustig aan de borst en de fles en liet steeds los en dronk kleine beetjes. Nu zijn we 2 weken verder en drinkt hij weer rustig en meer! Ik vind 180 trouwens heel veel, of is dit kv en is het dan normaal? Ik heb een behoorlijk grote zoon en die drinkt max 120 bv, denk ik. En toen hij weinig dronk was het 50 a 80 met de fles. Maar uit de borst weet ik natuurlijk niet, misschien haalde hij het daarmee weer in.
4 maanden geleden
Reactie op Tessa222
Beetje late reactie, maar ik mag echt niet klagen. Hij slaapt telkens zelfs ...
Jaaa heerlijk, echte geniet momenten en dan lekker op mij verder snurken haha🥰
Hier drinkt ze nog steeds niet als vanouds en helaas meld ze zich nog weer 1x in de nacht, maar slaapt dan wel direct weer door en verder is ze wel weer lekker vrolijk en wakker overdag😄