8 Reacties

9 maanden geleden

Hi! Wij hebben precies het zelfde gehad. Wij zijn met een slaapcoach aan de slag gegaan en hebben oa deze tip gehad, slaap een paar nachten bij je kindje op de kamer. Wij hebben een matras neer gelegd, 4 nachten bij ons zoontje op de kamer geslapen en toen was het klaar. Slaapt nu als een roosje op zijn eigen kamertje 😄

9 maanden geleden

Reactie op Renee66

Hi! Wij hebben precies het zelfde gehad. Wij zijn met een slaapcoach aan ...
Dit zijn wij idd gaan doen, nog geen succes. Wel verbetering dat wel! Hij is nu ook enorm verkouden dus zal ook wel weer moeilijker maken

9 maanden geleden

Reactie op liliankievits

Dit zijn wij idd gaan doen, nog geen succes. Wel verbetering dat wel! Hij i ...
Oh ja dat maakt het misschien wel wat lastiger..

9 maanden geleden

Hebben jullie er last van als hij tussenin ligt? Onze eerste dochter lag ook altijd tussen in. En toen kwam haar zusje. (Ze was toen 1 jaar en 4maand) En opeens stopte ze ermee! Wij hebben zelf verder niks geforceerd of verandert 😊

9 maanden geleden

Reactie op Zusjes

Hebben jullie er last van als hij tussenin ligt? Onze eerste dochter lag ...
Hier precies hetzelfde! Al was onze dochter al ietsjes ouder toen haar broertje kwam. Ik geloof erin dat ze er vanzelf mee stoppen als ze het niet meer nodig hebben

9 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Hier precies hetzelfde! Al was onze dochter al ietsjes ouder toen haar broe ...
Precies dit. Onze kinderen wilden nooit tussen ons in liggen maar hebben bvb heel lang een fles gehad en stopte hier ook vanzelf mee. Ik denk dat er op deze leeftijd weinig sprake is van associaties maar dat ze gewoon oprecht iets nodig hebben aan geborgenheid. En het ene kindje slaapt graag bij de ouders, de andere heeft graag melk. Als jullie er geen last van hebben zou ik er niet teveel aan doen en het nog even aankijken. Hier is met 1,5 en met 2 jaar nog een enorme slaapregressie geweest bij de oudste. Mocht je er wel last van hebben dan indd wel even goed kijken dat er geen ander ongemakken spelen zoals griepjes of tandjes want dan is het voor het kindje wel dubbel op en zal het lastiger zijn iets te doorbreken.

9 maanden geleden

Reactie op Zusjes

Hebben jullie er last van als hij tussenin ligt? Onze eerste dochter lag ...
Nou in principe hebben we er geen last van. We vinden het zelfs heeeeerlijk. Maar het lukte m op een gegeven moment zelfs niet eens om begin van de avond überhaupt in zijn eigen bedje te slapen. En ik ga niet zelf al om 19:00/19:30 naar bed. Dus vandaar dat ik ergens de slaapassociatie probeer te doorbreken

8 maanden geleden

Reactie op liliankievits

Nou in principe hebben we er geen last van. We vinden het zelfs heeeeerlijk ...
Ah ja dat is inderdaad niet handig ! Snap dat je niet zo vroeg naar bed gaat haha! Hopelijk lukt het om de avonden hem wel alleen te laten slapen.