14 Reacties

2 dagen geleden

Romper te klein? Als de romper te sterk trekt, lekken de luiers ook

2 dagen geleden

Hier hetzelfde probleem maar dan met een zij slaper. Wat bij bij helpt is bij nog een luier de bovenkant afknippen aan de kant met de plak strip. Die doe ik dan over de luier in mijn geval aan de zijkant. Dit zou je kunnen doen nog een stukje boven de luier aan de voorkant

2 dagen geleden

Ik had dit ook, heb ook een buikslaper. Heb nu sinds een week alleen voor de nacht Pamper premium protection gekocht en tot nu toe elke ochtend droog. Ze zijn wel duur, maar gebruik het alleen s’nachts.

2 dagen geleden

Ik doe een wasbaar overbroekje over een wegwerp luier ‘s nachts. Geen lekkage meer. Ik heb totsbots met klittenband.

2 dagen geleden

Reactie op Le-tje

Romper te klein? Als de romper te sterk trekt, lekken de luiers ook
Nee juist overgestapt naar rompers in grotere maat 😊

2 dagen geleden

Reactie op MarjoleinTje84

Ik had dit ook, heb ook een buikslaper. Heb nu sinds een week alleen voor d ...
Wij gebruiken al pampers 🫢

2 dagen geleden

Wij hebben twee buikslapers, dochter van 6 maanden en zoon van 2,5 jaar. Wij gebruiken voor de nacht van pampers de night pants, bij ons blijft hiermee alles droog.

2 dagen geleden

Luier andersom doen? En lossere romper/pyjama wil ook wel eens helpen

2 dagen geleden

Je kan bij kruidvat een soort inleggers kopen die je normaal in wasbare luiers kan doen. van pampers zijn de beste. Dat heb ik toen gedaan. Met buikslapen drukken jongens makkelijker hun blaas leeg. En goed kijken dat hun pielie goed naar beneden zit en niet naar boven straalt.

2 dagen geleden

Was overigens een paar maanden daarna haalde ik m’n zoontje niet meer nat uit z’n bed.

2 dagen geleden

Reactie op LittleWish

Was overigens een paar maanden daarna haalde ik m’n zoontje niet meer nat u ...
Ik bedoel een paar maanden de inlayers gebruikt daarna lekte hij niet meer door z’n luiertje heen.

2 dagen geleden

Hier ook een buikslaper . Luierbroekjes merk Kruidvat valt ons prima

2 dagen geleden

Reactie op Annick33

Luier andersom doen? En lossere romper/pyjama wil ook wel eens helpen
Luier andersom gaan we proberen!

2 dagen geleden

Reactie op LittleWish

Je kan bij kruidvat een soort inleggers kopen die je normaal in wasbare lui ...
Oh wat handig! Thanks 🩷