19 Reacties
4 maanden geleden
Wij hadden dit bij de eerste ook. Hij zat altijd in een grotere luier en anders lekte hij door. Nu ook zoontje van +/- 5 kg en in maat 3 (pampers). Bij ons was daarmee meteen het probleem opgelost.
Beide kindjes zijn trouwens vrij smal gebouwd, dus de kleinere maat paste nog wel helemaal goed, maar puur door de hoeveelheid werkt een maat groter beter.
4 maanden geleden
Reactie op Cc02
Wij hadden dit bij de eerste ook. Hij zat altijd in een grotere luier en an ...
Ik zie nu ook dat je pampers baby dry hebt. Daarmee lekte hij ook vaak door, maar met premium protection niet. Geen idee of het toeval is, maar voor ons heeft het toen iig gewerkt 😊
één maand geleden
Mijn baby van bijna 5 maanden 6kg (lang en dunne jongen) slaapt graag op zijn zij. Als ik hem met de droomvoeding niet verschoon, kan ik de klok erop gelijk zetten dat hij nat is in de ochtend. Soms ook als hij om 23u wel een schone luier heeft gekregen. Slaapt van ongeveer 19.30-6.30 droomvoeding rond 23.00. We zijn al snel van maat 2 naar maat 3 gegaan ivm de hoeveelheid plas. Maar de bandjes over de buik moeten over elkaar, anders zit de luier te los. Merk kruidvat. Iemand tips?
Ik lees pampers, maar pampers maat 1 in het ziekenhuis lekte hij steeds door. Sinds we over waren op kruidvat ging het beter. Maar de nachten nu dus soms wel, soms niet...
één maand geleden
Hier sinds een week of 2 dat onze dochter iedere nacht doorlekt. Pampers premium protection, baby dry, twee luiers over elkaar heen, het lijkt allemaal niet te werken. Ze slaapt op haar buik en wordt daar altijd aan de bovenkant nat. Het zit wel goed vast geplakt.
Iemand herkenning of tips?
één maand geleden
Reactie op KL201
Hier sinds een week of 2 dat onze dochter iedere nacht doorlekt. Pampers pr ...
Dit herken ik wel van onze oudste zoon. Hier hielp het dan om de romper alleen met middelste knoopje dicht te maken (minder druk op luier) en grotere luier. Als dat niet voldoende hielp deden wij er een luierbroekje overheen. Nooit meer nat op z’n buik.
Heb ook een tijd een uitwasbare luier eroverheen gedaan ipv luierbroekje.