15 Reacties

6 maanden geleden

5,5 uur is helemaal prima en erg fijn voor jou!!! mijne is 3 weken en heeft net 5 uur geslapen. Ik persoonlijk zou niet meer dan 6 uur doen vanwege aantal voedingen per dag.

6 maanden geleden

Reactie op Jillll

5,5 uur is helemaal prima en erg fijn voor jou!!! mijne is 3 weken en heeft ...
Gelukkig! Schrok al een beetje is de eerste nacht dat hij zolang doorgeslapen heeft

6 maanden geleden

Ja zolang je kindje genoeg voeding krijgt of overdag een fles meer geeft als nodig is die je in de nacht mist is dat prima mijn dochter van net 4 weken heeft vannacht ook eindelijk doorgeslapen ingebakerd + white noise 6,5 uur 馃コ

6 maanden geleden

Reactie op Muppiexo

Ja zolang je kindje genoeg voeding krijgt of overdag een fles meer geeft al ...
oh wat heerlijk!!!

6 maanden geleden

Afhankelijk van hoe goed ze eet. Bij ons mag ze al 8 uur nachts tussen voedingen. Ze hield het 7.5 uur vol. Overleg met het consultatiebureau anders voor de zekerheid

6 maanden geleden

En ze is 2 weken vandaag

6 maanden geleden

Mijn jongste dochter is 5 weken. Laatste voeding 23.30/00.00 en ik maak haar 7.00 wakker! ( Dit omdat ik 8 juli weer moet werken en de dag graag wil beginnen met 7 uur ) Met de oudste idem! Kreeg de laatste voeding ook rond die tijd en 7.00 maakte ik er wakker. Als je kindje boven geboorte gewicht is mag je haar best na 6 uur wakker maken.

6 maanden geleden

Reactie op Muppiexo

Ja zolang je kindje genoeg voeding krijgt of overdag een fles meer geeft al ...
Eindelijk doorgeslapen 馃ぃ馃ぃ hier 8 weken en nog geen keer 6,5 uur 馃

6 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Ohw dan Mo毛t ik niet klagen 馃檲

6 maanden geleden

Ahhh hoeveel cc drinken jullie kindjes dan? 馃槏

6 maanden geleden

Reactie op Muppiexo

Ohw dan Mo毛t ik niet klagen 馃檲
Mijn dochter van nu 2 ging pas bij 8 maanden van 23 tot 07 slapen 馃槄 nu gelukkig wel een mega goede slaper

6 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Ja mijn oudste sliep pas na een jaar meer dan 3/4 uur achter elkaar 馃槀 TS, tel je zegeningen en geniet vooral van je nachtrust zolang je kindje genoeg binnen krijgt! Mijn zoontje is nu 5 weken (1 gecorrigeerd) en laat ook ergens tussen de 5-6.5u tussen twee voedingen in de nacht. Groeit als kool, en voed overdag vaak (geef bv op verzoek). Wat een verademing! Als had hij vannacht om de 2u honger, dus wisselt ook wel een beetje.

3 maanden geleden

Hello ben ik weer haha , is het oke als de kleine nu ondertussen 3,5 maand zowat 8/9 uur doorslaapt ?

3 maanden geleden

Reactie op VierApril

Hello ben ik weer haha , is het oke als de kleine nu ondertussen 3,5 maand ...
Jazeker! Be happy

3 maanden geleden

Reactie op bebzxx

Jazeker! Be happy
Dat zeker maar vroeg me af of het niet te lang was馃槆